jacw
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2006
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Geachte Leden,
Ik heb een AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor = 5200+
kloksnelheid 2.61 GHz @ Gb intern
Geheugensnelheid DDR2-667 (333 Mhz)
Award BIOS Type Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Video kaart NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB)
stuurprogramma versie 6.14.11.6921
Als ik nu een spel ga spelen, (met toestenbord) is het net alsof het na verloop van tijd, de snelheid van de auto extrteem omhoog gaat en de wagen niet meer te besturen is.
Het lijkt dus alsof mijn processor snelheid omhoog gaat terwijl als ik na de gewone klok kijk dan blijft de tijd gewoon gelijk lopen
Wel word mijn GPU een tikkeltje heet ± 80 graden. om dit op te vangen heb ik al een extra ventilator geplaatst .
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen zodat ik niet steeds mijn pc opnieuw moet opstarten.
Het ligt niet aan de spelen die ik speel. speelt mijn vrouw ze op haar PC dan is er niets aan de hand.
Bij voorbaat dank
Jac
Ik heb een AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor = 5200+
kloksnelheid 2.61 GHz @ Gb intern
Geheugensnelheid DDR2-667 (333 Mhz)
Award BIOS Type Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Video kaart NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB)
stuurprogramma versie 6.14.11.6921
Als ik nu een spel ga spelen, (met toestenbord) is het net alsof het na verloop van tijd, de snelheid van de auto extrteem omhoog gaat en de wagen niet meer te besturen is.
Het lijkt dus alsof mijn processor snelheid omhoog gaat terwijl als ik na de gewone klok kijk dan blijft de tijd gewoon gelijk lopen
Wel word mijn GPU een tikkeltje heet ± 80 graden. om dit op te vangen heb ik al een extra ventilator geplaatst .
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen zodat ik niet steeds mijn pc opnieuw moet opstarten.
Het ligt niet aan de spelen die ik speel. speelt mijn vrouw ze op haar PC dan is er niets aan de hand.
Bij voorbaat dank
Jac