Spel spelen op 2pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
1.975
Hallo spelfreaks :)

Ik heb sinds een tijdje ene netwerkje van 2pc's.(10Mbps)

Nu lijkt het ons in huis als we een spel kunnen spelen tegen elkaar en elk op de eigen pc. Ik denk dat het id duidelijk is?

WElke spellen zijn hier voor geschikt en zijn er eventueel demo versies ed voor te vinden.

alle ideen welkom,

groetjes
Harmen
 
Alle MultiPlayer (MP) spellen zijn daarvoor geschikt. En er zijn teveel MP-spelletjes om op te noemen. Van welke categorie hou je ?? (Racen, Simulatie, Schieten, Sport, etc.).

Als je een spel in de winkel koopt en je wilt deze op 2 pc's spelen let dan wel op dat je 2 licensies nodig hebt.
 
Ik ben hele maal niet thuis in spellen. Ik heb hier wel laatst voor de gein een race spel gekocht. ZOu het dus mogelijk kunnen zijn dat we dan tegenelkaar kunnen racen. Moet ik dan naar dat PM op zoek?

Nou mijn vriendin speelde vroeger tomp raider ofzo???

Dat soort spellen dus, wat het ook mag zijn...:)
 
Counterstrike (FPS) (lijkt in jou optiek op tomb raider denk ik)

Red alert 2 (strategy)(allebei een leger bouwen met tanks en elkaars leger vernietigen)

need for speed (racespel) (gewoon racen tegen elkaar met dure autos)

dit soort spellen kun je niet zo downloaden. maar de spellen die ik heb genoemd zijn vrij goedkoop in de winkel te krijgen bij de uitverkoop.

maar zoals al gezegd met bijna elk spel kun je over het netwerk spelen.
 
Ok dan, ik zal de winkel is binnen gaan stappen.......

bedankt heren !

groeten
Harmen
 
Toch even een vraagje nog, ik heb hier een race spel maar als je dit spel wil spellen moet de cdrom er in.....dit is toch met veel spellen zo?

Werkt het dan wel om het spel te spelen met zn tweeen op 2pc's?


groetjes
Harmen
 
Laatst bewerkt:
Een spel zoals Red Alert 2 is leuk om tegen elkaar te doen (en volgende week komt C&C Generals uit, is soortgelijk spel van zelfde makers (heel populair)).
Deze spellen worden op meerdere cd's geleverd (disc 1, disc 2 je kent het wel) en op die manier kun je dus in 1 pc de ene cd doen en in de andere de andere cd, en zo kun je wel tegen elkaar spelen zonder dat je daar gezuer mee krijgt.
 
Heb je nou niet zo'n cd dan is het nog wel mogelijk om het spel op 2 pc's te spelen.

---
Maar dan zul je gebruik moeten vaken van No-Cd cracks.
 
Maar dan zul je gebruik moeten vaken van No-Cd cracks.

EN hoe werkt dat?

is dat wel legaal, niet dat ik zo heilig ben hoor. maar hier moet je wel he :)


groet
Harmen
 
Als je het spel in de winkel hebt gekocht, mag je er gewoon 1 kopie van maken.

Zelf race ik wel eens over het netwerk tegen mijn zoon ( NFS4) en af en toe tegen een vriend.

Je moet inderdaad soms de cd erin hebben, maar dat hoeft toch geen probleem te zijn?
 
Dank je debes, ik heb spel inderdaad gewoon gekocht in de winkel !
Dan ga ik er maar is een kopie van maken!
Bedankt voor de tip

groetjes
Harmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan