Spel spelen zonder CD Rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuttifrutti

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Ik heb een spelletje op de computer staan maar die doet het niet omdat er staat dat er geen cd rom in zit terwijl dat wel zo is. Ik heb gehoord dat er een programma is dat je zonder cd rom een spelletje kan spelen. Maar hoe heet dat programma?

Het is mogelijk een spel zonder cd-rom/ dvd-rom af te spelen. Helaas word dit vaak gebruikt voor niet legale doeleinden. Er bestaan plaatsen waar je de zogenaamde "cracks" van de game kunt downloaden.
Deze .exe files vervang je door de originele waardoor het spel start zonder de cd.
Merk wel op dat dit enkele mogelijkheden zoals online spelen kan tenietdoen.

ik heb er eentje gevonden maar ik heb hem nu op de computer staan en start het spel en doet het nog niet moet ik nu iets doen met die crack die ik gedownload heb?

zoals ik al heb vermeld:
de zogenaamde crack (.exe file) moet je vervangen door 't originele.
dus kopieeren en plakken in dezelfde map van de originele .exe
dan komt er: wilt U het bestand vervangen door *...blabla*>>>ja...
en voila:thumb:

en dan nog ik heb hem in de folder cycling manager 4 gedaan waar alles staat en doet het nog niet. Hij zegt dat er geen disk in staat

Met Alcohol 120% (ff google-en) kan je een bestand of map als CD mounten. Hierbij aantekenend dat de mogelijkheid om op deze manier CD beveiligingen te omzeilen wel kan maar natuurlijk niet mag ;)

(dont break the rules, just bend them)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan