Spel spelen zonder CD-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

margotr

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Mijn zus gaat uit huis en neemt de cdrom van Sims Medieval mee. Wij proberen hem te installeren op de computer, zodat we de cdrom niet nodig hebben om te spelen.
Ik heb de volgende programma's: magicISO en Deamon Tools.

Als ik heb goed begrepen heb van internet, moet ik eerst een image maken van de oorspronkelijke cd en die 'afspelen' in de virtuale cdrom drive in Deamon Tools. Iemand enig idee hoe ik zo'n image van de cdrom maak in magicIso?

(Voor zover ik weet is dit niet tegen de regels, gezien de cdrom gewoon gekocht is, maar als dat wel zo is, verbeter me alsjeblieft.)

Zelf al wat verder gekomen. In magicISO heb ik Import ISO from CD-rom gekozen. Weten jullie of het programma de cd-rom zelf op de een of andere manier aantast?

Programma, doet verders (en kan ook niet) niets met de cd-rom.

Laatst bewerkt:
Aan MagicISO heb je in dit geval weinig, omdat dit programma niet in staat is om de beveiliging te omzeilen.

Lees mijn onderstaande post eens door voor tips:

klik

@Spy,

jou bericht verwijderd, we gaan geen adviezen geven, hoe iemand het kan gaan downloaden.;)

ok, sorry.
wist niet dat dat verboden was, daar er veel vaker over gesproken word hier in de Spellen forums.
maar ik zal me aan de regels houden, het was niet mijn bedoeling om dwars te liggen,
excuses,

leon

als je eenmaal een ".iso" hebt van een spel koppelde ik gewoon de cd via poweriso (gratis) aan een speler die je zelf kon toevoegen.
Zo stond er dat mijn cd dus bijvoorbeeld in :F zat en kon ik gewoon de cd openen en op spelen klikken.
Dus als je eenmaal een image hebt moet het gewoon lukken in mijn ogen / ervaring

@quintoo:

Dat werkt inderdaad wanneer het een onbeveiligd spel betreft. Dit spel is echter beveiligd en, net als MagicISO, weet ook PowerISO hier geen raad mee.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt met een No-CD Crack. Bedankt voor mijn hulp, nu kon m'n zus de cdrom meenemen naar Nieuw Zeeland.

@ margotr

je hoeft alleen nog het topic even op "Opgelost" te zetten en dan is het goed ;)
Mooi dat het gelukt is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan