spel spelen zonder cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Weet iemand hoe ik een spel kan spelen zonder de cd in de pc hoef te steken?
Heb het al geprobeert met gamma, maar dat werkt niet, want dan krijg ik een error.
Als het kan wil ik het het liefst gratis hebben.

P.S. Het gaat om het spel Starcraft Broodwar

-edit moderator-

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand hoe ik een spel kan spelen zonder de cd in de pc hoef te steken?
Heb het al geprobeert met gamma, maar dat werkt niet, want dan krijg ik een error.
Als het kan wil ik het het liefst gratis hebben.

P.S. Het gaat om het spel Starcraft Broodwar

Je moet dan eerst deamon tools downloaden dat kan hier http://daemon.alphabravo.org/ en dan moet je nog magic iso downloaden http://www.magiciso.com/download.htm
istalleer allebei de proggamma's en dan start magic iso en dan ergens doe je convert naar iso en dan sla je die bestand ergens op en maak je hem open met deamon tools zo hoef je nooit die cd te gebruiken

Eenvoudiger is om even te "Googelen" met "Starcraft Broodwar no CD" en je vindt talloze oplossingen...........

of je zoekt ff hier:
[smod edit] dit soort links mogen ivm de huisregels hier niet geplaatst worden[/smod edit]

Graag links naar No cd/dvd patches achterwege laten.

heb nu alcohol 120% gedownload(volgens mij wel trial).

dat met alcohol en deamon tools is de moeilijkste manier(als je het weet is het niet meer moeilijk), je kunt het beste via *knip* je spel zoeken , en dan eene downloaden waarbij je de .exe moet vervangen in je map , en dan doet die het

dat met alcohol en deamon tools is de moeilijkste manier(als je het weet is het niet meer moeilijk), je kunt het beste via *knip* je spel zoeken , en dan eene downloaden waarbij je de .exe moet vervangen in je map , en dan doet die het
Link verwijderd, je mag niet linken naar sites met No cd/dvd_cracks.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan