Spel start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

RalphvB

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Hallo, ik heb een probleem met het spel Star Wars Jedi Knight Jedi Academy.
Ik heb het spel gewoon geïnstalleer en wanneer ik daarna het spel wil opstarten komt dit scherm:

Mijn computer voldoet overigens wel aan de systeemeisen van het spel, dit test het spel namelijk bij het opstart menu.
Alsjeblieft help mij!

Welkom bij de Helpmij!

Je geeft helaas (te) weinig informatie om een zinvol antwoord te kunnen krijgen.

- Welke Windows versie?
- is de game legaal?
- is Windows helemaal up to date?
- is de game up to date? (Zijn er patches en zo ja, heb je gedownload en geïnstalleerd?)
- zijn de videokaartdrivers up to date?
- is dit al eerder gebeurd, of heb je de game zojuist geïnstalleerd en kreeg je gelijk dat scherm?
- hoeveel intern geheugen zit er in je machine?
- wat voor machine heb je?

De computer waar het om gaat is een Acer Aspire 3500 met Windows XP sp2. Verder is alles up to date qua spel en apparaat.
Ik heb dus het spel een uur geleden geïnstalleerd.
Verder: CPU: 1500
RAM: 958MB
DirectX driver: 9.0
Display Adapter: SiS M661MX
Je geeft helaas (te) weinig informatie om een zinvol antwoord te kunnen krijgen.

Ik weet niet of dit genoeg informatie is?

kan het zijn dat de grafiche chip niet ondersteunt wordt door de game??

Min Systeemvereisten:
Operating System: Windows 98 or higher Besturingssysteem: Windows 98 of hoger
Computer: 100% DirectX 9.0a compatable computer required Computer: 100% DirectX 9.0a compatibele computer nodig
CPU: Pentium III or Athlon Class 450 MHz or fasater CPU required CPU: Pentium III of Athlon Klasse 450 MHz of fasater CPU nodig
Memory: 128MB RAM Required. Geheugen: 128 MB RAM-geheugen vereist. 256MB recommended. 256 MB aanbevolen.
Graphics Card: 32 MB OpenGL compatable PCI or AGP Hardware Accelerator required. Grafische kaart: 32 MB OpenGL-compatibele PCI-of AGP Hardware Accelerator vereist.
Sound Card: 16 bit DirectX 9.0a compatable sound card required. Geluidskaart: 16 bit DirectX 9.0a compatibele geluidskaart nodig

Ik verwacht het eigenlijk niet want bij de auto run kun je klikken op: analyze system. En hierbij geeft hij aan dat de computer alles heeft wat het spel nodig heeft.

helaas ook al geprobeerd:(
Gekke is dat mijn computer bijvoorbeeld wel FIFA 07 draait, dus dit spel zou die makkelijk moeten kunnen

Welke Windows versie heb je en voor welke Windowsversie is het spel oorspronkelijk ontworpen?

Ga naar de .exe van de game en klik er rechts op, dan eigenschappen en dan compatibiliteitsmodus en dan.............. wijst zich vanzelf.

helaas ook al geprobeerd:(
Gekke is dat mijn computer bijvoorbeeld wel FIFA 07 draait, dus dit spel zou die makkelijk moeten kunnen

probeer hem eens in compabiliteits modus te draaien?

rechtermuisklik op icoon-eigenschappen

EDIT: ok krijg je als je aan het typen bent.al voorgesteld dus

4 minuten voor zo'n kort bericht? Hebben ze daar bij jou geen Schoevers? :p

mhh goed gedacht maar weer helaas,
als ik dit doe dat start hij het spel niet op, maar als ik bij taakbeheer kijk flitst hij steeds door het rijtje heen en gebeurd er verder niets:(

4 minuten voor zo'n kort bericht? Hebben ze daar bij jou geen Schoevers? :p

ben ook in andere topics bezig .
heb meerdere schermen openstaan en geen refrech gedaan

en hoe spelde je compabli******kliteimogodus???:p

mhh goed gedacht maar weer helaas,
als ik dit doe dat start hij het spel niet op, maar als ik bij taakbeheer kijk flitst hij steeds door het rijtje heen en gebeurd er verder niets:(

helaas

mijn gevoel zegt toch op een of andere manier die grafiche chipset.
kan het zijn dat ie met het controleren alleen maar kijkt naar mb's en niet naar opengl.
heb ooit een game bij me ex op een klaptop willen zetten voor de kids.
dacht ook voldoet aan de eisen maar nee hoor ook die ging niet.(ook een sis btw)

indien dat zou missen op die chip.

verder blijkf ik ook ideeloos en is het hoogste tijd

Laatst bewerkt:
In de foutmelding staat het blauwe "klik hier" om het fouten rapport te bekijken, wat staat daar in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan