spel start niet op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanjuffer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe pc aangeschaft.
Het gaat om een medion Akoya MD 8896.

Ik heb echter 2 spellen geinstalleerd die hij beide niet afspeeld. Het gaat om Anno 1701 en Dirt.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

mvg Stefan Juffer

pc moet het kunnen draaien. Heb je de spellen legaal? En wat gebeurd er wel/niet?

?

het is een origineel spel. Het installeren lukt helemaal zonder rare meldingen. Aan het eind installeerd hij direct x nog.
Als ik het spel aanklik via snelkoppeling of vanaf de cd dan gebeurd er niets. Ik zie even een zandloper en die verdwijnt vervolgens weer.

groeten Stefan

of in compatebility modus, zijn toch alweer iets oudere spellen

Dat systeem beschikt enkerl over Intel HD graphics, en wel serie 2000. ik vermoed dat dat het probleem is.

Compatibaliteits-modus inderdaad proberen, Windows XP, SP2.

Anders even kijken of de spellen zelf niet corrupt zijn, door ze even op je oude computer/laptop te testen.

Ok, bedankt voor de reacties, hebben jullie ook een idee hoe ik in die Compatibaliteits-modus kan komen?

alvast bedankt,

als je de snelkoppeling hebt van het spel: rechtermuisknop --> eigenschappen --> tabje compatibiliteit --> aanvinken: dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: en dan zorgen dat daaronder windows XP SP3 geselecteerd staat ;)

de compatibiliteit aangepast in verschillende opties maar zonder resultaat:confused:
Zowel xp sp2 en 3 geprobeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan