spel start op in klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Wij spelen hier het spelletje Zuma dat opstart in een soort DOSscherm. Het spel heeft altijd fullscreen gedraaid, maar na het aansluiten van een ander muis start het ineens op in een klein scherm. Ik kan het ook niet vergroten met de knop in de linker bovenhoek. Er is vast een oorzaak en oplossing . Wie weet meer?
 
misschien helpt het als j dit doet:

klik met rechter muisknop op het icoontje van het spel en klik op eigen schappen.
dan staat er ergens aan de linkerkant "uitvoering" met daar naast "normaal venster".
die moet j dan op gemaximaliseert zetten misschien werkt t dan.

sux6

[ .. >> KeViN << .. ]
 
Geplaatst door kevin sk8erboy
misschien helpt het als j dit doet:

klik met rechter muisknop op het icoontje van het spel en klik op eigen schappen.
dan staat er ergens aan de linkerkant "uitvoering" met daar naast "normaal venster".
die moet j dan op gemaximaliseert zetten misschien werkt t dan.

sux6

[ .. >> KeViN << .. ]



helaas niet:confused:
 
misshien werkt t dan als j het gewoon een paar keer probeert of in het spel bij instellingen en dan video fo zo ieste en dan moet j naar full screen zoeken

anders weet ik het ook nie meer

[ .. >> KeViN << .. ]
 
Probeer dit eens:

Met rechterknop op icoontje drukken, eigenschappen, comptabiliteit en dan aanvinken dit programma in Windows 95 comptabiliteitsmodus uitvoeren.
 
Geplaatst door gompie1304
Wij spelen hier het spelletje Zuma dat opstart in een soort DOSscherm. Het spel heeft altijd fullscreen gedraaid, maar na het aansluiten van een ander muis start het ineens op in een klein scherm. Ik kan het ook niet vergroten met de knop in de linker bovenhoek. Er is vast een oorzaak en oplossing . Wie weet meer?
Probeer dit eens:
Met rechtermuisknop op icoontje drukken, eigenschappen, comptabiliteit en dan aanvinken "dit programma in windows 95 comptabiliteitsmodus uitvoeren"

hopelijk werkt dit
 
:eek: sorry mensen, de functie is gewoon in het optiemenu van het spel te vinden. Stom!
Bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan