Spel te snel na windows update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbonees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Hallo mensen!

Ik heb zojuist een automatische update van Windows geïnstalleerd. Tot dusver geen probleem.

Daarna ben ik een spelletje gaan spelen, Ricochet Xtreme van Zylom, geen "zwaar" spel dus. Nog steeds geen probleem.

Tijdens het spelen zag ik steeds een pop-up melding van Windows, dat mijn pc opnieuw opgestart moest worden om de update te voltooien. Beetje irritant, maar nog steeds geen probleem.

Toen heb ik dat toch maar ff gedaan, omdat het uiterste irritatieniveau bereikt was.

PROBLEEM!

Nadat ik mijn pc heb ge-reboot, staat het spel op turbo-stand. Niet meer te spelen (is een soort Arkanoid/Breakout)
Toen heb ik middels systeem-herstel mijn pc weer terug gebracht in de toestand zoals hij was voor het installeren van de updates, maar het probleem is er nog steeds.

Er zitten in dat spel geen instellingen voor de snelheid, maar al zaten die daar, in het spel heb ik niets veranderd. Heb zelf helemaal niets veranderd, behalve dan het installeren van die update.

Als iemand wil weten welke update dat precies geweest is, of wat de precieze spec's van mijn systeem zijn, zeg me er dan aub ff bij hoe ik die info kan vinden, want zou het zelf niet weten.
Ben geen complete n00b, maar toch.

Alvast bedankt!

Limbo.

Download Tuneup Utilities, een gratis trial kan je daar op de site downloaden.
als je het opstart zie je meteen staan "Tuneup System Information"
als je daarop klikt, kom je meteen in de goeie tab. daar zie je je processor staan, videokaart, ram geheugen ect.

als je die eventjes zou willen neerleggen. ik heb vroeger ook altijd last gehad met die spelletjes (bv. Theme park, die ouwe dos versie) als ik die wil gaan spelen is zelfs de schildpad mode helemaal geflipt.

Dus als andere mensen die ook weten, voor alle andere (in mij geval Dos games) dan ben ik ook meteen geholpen :)

Probleem is kennelijk alweer vanzelf opgelost nadat de pc even 2 dagen "uitgerust" heeft.

Snap echter nog steeds niet waar het probleem zit, heb dit ook al eens aan de hand gehad met NFS.
Mijn sys-specs moet ik toch ook zo kunnen vinden op mijn pc? Weet alleen niet waar ik moet kijken.

Het is geen DOS-spelletje, daar ligt het dus niet aan.
Limbo.

Laatst bewerkt:
Ik vind dit emulators altijd maar crappy,
tis dat ik me dos spelletjes toch om me oude Streetfighter laptop speel :)
lekker Transport Tycoon Deluxe in de trein of wat dan ook :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan