Spel Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dus die physx kan ik gewoon laten staan? die is trouwens 116 mb en bij die andere staat niks...?

Klopt, heb ik ook. Alleen de driver zou voldoende moeten zijn.

Heb het verwijderd pc opnieuw opgestart, maar alles ziet ern og gewoon hetzelfde uit, ik kan zelfs nog gewoon in het nvidia-menu mijn resolutie aanpassen, heb ik iets niet goed gedaan?

Edit;

Display Devices
---------------
Card name: NVIDIA GeForce 8300 GS
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 8300 GS
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0423&SUBSYS_8040174B&REV_A1
Display Memory: 1521 MB
Dedicated Memory: 113 MB
Shared Memory: 1407 MB
Current Mode: 1680 x 1050 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm
Driver Name: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll
Driver Version: 7.15.0011.7813 (English)
DDI Version: 10
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 9/18/2008 00:55:00, 5963776 bytes

De date van mijn driver is nu wel anders, maar er zit dus nog een driver op of hoe moet ik het zien?

Laatst bewerkt:
Hhmm, probeer dan gewoon die nieuwe driver eens te installeren.

Ik merk eigenlijk niet egt verschil, alleen met een resolutie van 480x640 doet hij het vrij goed, als ik de max resolutie van 1600x1050 gebruik dan doet hij het op het beginscherm goed totdat ik ga spelen.

Dat is inderdaad in relatie tot je videokaart. De kaart die jij hebt is een zogenaamde budget kaart en is eigenlijk niet geschikt voor redelijke zware tot zware games.

Enige manier om dat op te lossen is door het plaatsen van een nieuwe ben ik bang. Of je moet het geen probleem vinden de opties va het spel op laag te houden.

het ligt zeker aan je videokaart.

ik speelde cod eerst met een 7600 gt 256 mb, en ook een tijdje met een 8400 gt 512 mb, en die zijn denk ik ongeveer vergelijkbaar met jou kaart.

en hij deed het met beide kaarten alleen goed als ik de resolutie op 800x600 zetten en de texture settings op medium (zag er niet uit).
ook met de nieuwste drivers.

Laatst bewerkt:
het ligt zeker aan je videokaart.

ik speelde cod eerst met een 7600 gt 256 mb, en ook een tijdje met een 8400 gt 512 mb, en die zijn denk ik ongeveer vergelijkbaar met jou kaart.

en hij deed het met beide kaarten alleen goed als ik de resolutie op 800x600 zetten en de texture settings op medium (zag er niet uit).
ook met de nieuwste drivers.

Hoi Ruud,
en met welke kaart speelt het spel wel lekker ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan