spel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snappie46

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
hallo,

sinds een tijdje deden al mijn spelen ineens heel traag. nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd en zijn ze nog steeds traag!! ze begonnen het slechter te doen nadat ik een nieuwe harde schijf ging gebruiken, omdat de oude kapot ging. deze heeft wel minder capaciteit. het ligt niet aan drivers enz. dit is allemaal geinstalleerd.

iemand help?:(

welk model hdd heb je nu? het kan natuurlijk zo zijn dat de hdd die je nu hebt gewoon veel trager is.

ntfs was de vorige, nu fat32 maar ik heb hem omgezet naar ntfs. wel is hij minder groot; de eerste had 130 gb en deze 98.

gamebooster

je moet gamebooster eens downloaden en je videokaart op hele snelle instellingen zetten, heb ik ook gedaan en dat helpt echt!:d

welk model? merk en model, niet welke bestandsindeling je hebt -_-

Dan ga je naar je beginscherm van je software van je videokaart en dan stel je de instellingen in

op de harde schijf zelf, of naar configuratiescherm en zoek apparaatbeheer op, dan onder schijfstations.

@windows7owner waarom zou het hiet om de videokaart gaan?
leuk dat je andere probeert te helpen maar zorg eerst eens dat je er zelf wat van weet.

Ik weet er ook wat van, maar waarom vraag JIJ dan hoe je spelletjes ineens sloom zijn...?

kom op man, als de problemen ontstaan zijn na er een nieuwe hard disk in gezet is, dan heeft het toch helemaal geen zin om gamebooster te proberen.
en beginscherm van je software en dan instellingen? we zitten in windows hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan