spel valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

lena41

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2004
hallo allemaal
wie heeft hier een oplossing voor.
als ik een spel wil spelen via cd-rom dan valt na 10 min m,n hele laptop uit,ook een probeer versie van zylom die je dan moet downloaden en een uurtje gratis mag spelen valt na 10 min uit,terwijl als ik gewoon gaat surfen enz is er niks aan de hand.
alvast bedankt
groetjes lena

hoi winnie de pooh.
ik heb geen idee hoe ik dat moet doen,ben nogal een leek,zou je het mij willen uitleggen?
alvast bedankt.
groetjes lena

Hmm wel merk en type videokaart heb je? Als je dat niet weet zou je even

-Rechtermuisklik (ergens op het bureaublad, waar geen pictogram staat)
-Instellingen
-Geavenceerd
-Adapter

Als dat niet lukt kan je even

Everest downloaden (even scrollen naar beneden en op accept drukken)

Als je klaar bent met downloaden even
Tablad Menu> Computer> Overzicht hier staat bij Scherm je videokaart.

Laatst bewerkt:
hallo winnie de pooh.
ik heb everest gedownload en dit stond erbij.
sis 650-651-m650-740 (32mb)
groetjes lena

hoi winnie de pooh.
bedankt voor je reactie,maar een dag later deed m,n hele notebook het niet meer,hij bleef hangen op packerd bell scherm en ik kon niets meer doen,zelfs geen veilige modus meer,volgens een kennis van mij is ie waarschijnlijk verbrand.omdat de batterij het niet meer deed,ik gebruikte hem op netstroom en liet de batterij er gwoon inzitten.
nu ben ik dus alles kwijt,ik heb hier op het forum ook al een bericht geplaats of er een manier is om via een andere pc m,n outlook in te komen voor m,n adres lijst.
ik baal hier vreselijk van,hij is pas twee en een half jaar oud,toch wel een beetje snel,volgens hem heeft laten maken geen zin omdat dat erg duur is:confused:
groetjes lena

Tja em laten maken is inderdaad heel erg duur. ja jammer voor je dat je alles kwijt bent. Dan is wel erg zuur.

Ik heb je andere topic gelezen. Succes ermee!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan