Spel verkeerd verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Heb Myst V van mij computer verwijderd omdat ik het opnieuw wilde installeren (andere taal). Ik heb dit nietr via de normale di-instalatie gedaan maar gewon de mappen metwindows verkenner verwijderd. Ze zijn ook weg. Als ik Myst nu opnieuw wil installaren lukt dat niet. Ik krijg de melding dat een eerdere versie is gevonden en dat ik deze eerst moet verwijderen.Er staat kennelijk nog ergens een verborgen bestandje. Hoe nu verder? :o

Je kunt het proberen door het programmaatje regcleaner of easycleaner te installeren.
Die ruimen achtergebleven registervermeldingen van dat spel op.

Je kan die verborgen bestandje ook verwijderen
Door te klikken: Start --> Alle Programma's --> Windows Verkenner --> Extra --> Mapopties --> Weergave --> Helemaal onderin --> Verborgen bestanden enz weergeven.
Succes!

Dit heeft niets met verborgen bestanden te maken.
De bestanden zitten in het register verborgen.

Geplaatst door Freakiej
De bestanden zitten in het register verborgen.
In het register zitten geen bestanden. Alleen verwijzingen naar bestanden.

Ik heb Registry Mechanic (scannen en daarna repair) en Easycleaner gedraait.
De foutmelding dat er een eerdere versie is gevonden welke ik eerst moet verwijderen bij het opnieuw installeren van Myst blijft. Ik kan dan aleen maar finish kiezen waarna de instalatie wordt verlaten.

Ik neem aan dat regcleaner hetzelfde is als registry mechanic. Ik heb regcleaner in google gezocht en krijg dan registry mechanic. Heb je anders een link voor mij?

Da's vreemd.
Ik krijg dan regcleaner 4.03 by Jouni Vuorio.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan