spel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerlijkheid

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
ik heb vista home pritenium en heb fifa 08 demo gedownload maar kan niet verwijderen zegt door andere programma in gebruikt en zegt geen geldigd win32 bestand . fifa-pc-demo.exe kan niet weg

Heb je de pc al es opnieuw opgestart?

Probeer je alleen de EXE-file te verwijderen of ook het spel? Dit laatste doe je via Programma's in het Configuratiescherm.

verwijderen

hij is niet in configuratiescherm nergens maar zeg wel dat het is in gebruikt maar waar weet ik niet

Als het gewoon de exe is raad ik je aan het in veilige modus te doen, al geprobeerd?

verwijderen

als ik vraag bestande lokatie openen zegt niet tehankelijk de locatie is een vaste schijf of netwerk

verwijderen

en ook is dat bij hoort fifa08-demorapter-build10.exe kan ook niet weg zeg dat ook in gebruik is

verwijderen

waar in configuratiescherm? want bij verwijderen van programas is er niets alleen op bureaublad staat het fifa08-demo exe de rest is weg alleen dat blijft hangen

verwijderen

hij zegt nog steeds dat het in gebruikt is , en dat het bestand geen win32 bestand is?
waar kan ik zoeken waar het in gebruik is?

Als je de pc opnieuw opstart, dan hoort hij Fifa08 ook niet in het geheugen te laden.

Welke virusscanner gebruik je en welke firewall?

Overigens staat Fifa08 na het installeren wel in het Conf.scherm bij Programma's en onderdelen, zoals je hier kan zien op een test-pc van mij:

attachment.php

Draai anders de setup van het spel opnieuw. Wanneer die klaar is, alsnog proberen het spel te verwijderen via Configuratiescherm etc.

Bijlagen

• fifa08.jpg
    fifa08.jpg
    94 KB · Weergaven: 70
verwijderen

norton als zowel virusscaner als interne securitieFIFA.EXE=%FIFA.EXE%,moricons.dll,11,,FIFA.EXE,FIFA.CFGCFGt dit zit in windows aaps ik heb de demo op internet gedownload

norton als zowel virusscaner als interne securitieFIFA.EXE=%FIFA.EXE%,moricons.dll,11,,FIFA.EXE,FIFA.CFGCFGt dit zit in windows aaps ik heb de demo op internet gedownload

Kan je je vorige reactie ff aanpassen want ik snap niet wat je bedoeld of wat daar staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan