spel verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je speelt RC dus al in XP. Dan hoeven we daar niets aan te veranderen.
Wat gebeurd er als je op installeren druk in het scherm van rollercoaster?
Je kunt nog handmatig restanten van RC uit het register verwijderen.

Ga naar start en type in het schermpje uitvoeren "regedit" en klik okee.
Ga boven aan staan in het register en doe "ctrl-F" type in het schermpje rollercoaster'
en klik okee. kijk goed of er iets voorkomt in de regel van rollercoaster die "zoeken" heeft gevonden en druk op delete. Doe dan weer ctrl-F en doe okee (of enter) en werk zo het hele register door. Zoeken geeft vanzelf aan wanneer hij alles doorzocht heeft.
Weet je ook wie RC uitgeeft zet dat dan ook in zoeken b.v. Hasbro rollercoaster.
Als je het register doorgewerkt hebt moet je de computer opnieuw opstarten. Daarna zou rollercoaster opnieuw te installeren moeten zijn.

het heeft gewerkt!
hartstikke bedankt iedereen die me heeft geholpen ik ga nu rc spelen!

er is een betere programma dan ccleaner als je wilt proberen de trial versie van tune up kan je via het programma het verwijderen voor het volgende keer.

Code:
http://www.tuneup-software.nl/download/
;) succes

een trialversie wil zeggen dat je het programma maar tijdelijk mag gebruiken en daarna kunt aanschaffen en/of je wordt erg beperkt in de mogelijkheden tijdens de probeer periode.
Daarnaast wist ik al dat ccleaner niet voldoende de registerregels van rollercoaster zou verwijderen. Maar omdat 100tibor netjes mijn adviezen opvolgde had ik er vertrouwen in dat hij ook in het register mijn adviezen zou opvolgen. En dan was dit de enige mogelijkheid om van RC af te komen en daarna opnieuw te installeren.

bedankt voor dat vertrouwen en inderdaat aan een trail versie heb ik niks... want ik ga niks aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan