spel voor windows 98 op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat dat 2010 alleen voor Vista Windows 7 is, heb zelf XP..

Voor de rest gebeurd er met dat .exe bestand van die Tool om te kijken of de hardware virtualization aanstaat helemaal niks als ik op OK druk nadat ik moest kiezen tussen de Data door te geven aan Microsoft of dat voor mezelf te houden.

Dit geeft de Virtual Machine 2007 SP1 aan bij het opstarten:

You are not running on a supported operating system. Please see Microsoft Virtual PC help for the list of supported host operating systems.

Virtual PC might run on other operating systems, but these configurations will not be supported by Microsoft Product Support Services.

Wat betreft XP: Virtual PC werkt alleen maar onder Windows XP Professional, Tablet PC editie (32-bit) en Windows XP Professional x64 editie. Heb je de XP Home editie?

Je kunt ook VirtualBox proberen:

http://www.virtualbox.org/

Laatst bewerkt:
Bij VirtualBox geeft ie aan dat de software die ik installeer, niet voldoet aan de eisen van de Windows Logo-test....

Sjeeee, het zit niet mee

Edit:

Ik heb nu een Windows 98 aangemaakt en draaiende als ik die VirtualBox mag geloven.. Maar hoe kan ik nu Corsairs erop draaien?

Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met VirtualBox, maar kun je geen ISO van Corsairs in het programma inladen? Een andere mogelijkheid is het spel branden op CD en dan via je CD/DVDROM speler het spel installeren.

In Virtual PC kun je gewoon een CD in je speler leggen en deze wordt dan in het programma ingeladen. Anders moet je even in de settings van VirtualBox kijken hoe je de speler van je computer kunt gebruiken in een VM.

Sjeeminee, ik krijg het maar niet voor elkaar. Wat een gedoe om gewoon Corsairs te spelen terwijl ik de echte CD heb, haha.

Naja, ik geef het op. Heb ondertussen zoveel gedownload etc. dat het niet echt opschiet.

In ieder geval ontzettend bedankt voor de hulp! Heel tof.

In post #13 staat nog een link hoe het spel werkend te krijgen onder XP. Misschien kun je dat nog proberen.

zit nog iemand op deze site/vraag?
want ik ken corsairs ook van vroeger, maar heb 0% verstand van laptop/desktops,
zou iemand mij alle werkende delen vanuit het forum in een rij kunnen zetten? ik heb net alle 6 de bladzijde
grondig gelezen, maar snap er geen snars van:)

wil iemand dus alles op een rijtje zetten? bij voorbaat dankk
~GoesGoes

Inderdaad komt hier een slotje op. Graag de volgende keer een melding maken, de moderators laten dan wel een bericht achter.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan