Spel werkt niet door een videokaart probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

beanie

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
5
Beste luitjes,

ik heb sinds kort een nieuwe computer. Nu heb ik een nieuw spel gekocht No One Lives Forever 2. Maar het probleem is nu als ik het spel opstart vraagt hij om een '"videokaart which support TnL" wie weet hoe ik kan zien of ik deze videokaart heb of hoe ik het kan instellen.

Ik zou degene heel dankbaar zijn.

Jarco

PS ik vind het nogal vreemd omdat ik net een neiuwe computer heb met de allerlaatste snufjes en een snelle proccesor enz.
 
Weet je wat voor videokaart je erin hebt?
 
Uhmz niet precies heb de comp pas sinds vandaag
Hoe kan ik dat zien ?
 
Ik ga ervan uit dat er xp op staat, rechtsklik op deze computer kies beheren en dan apparaatbeheer, bij beeldscherm adapters staat je videokaart.
 
Hoi.

Vast wel boekje bij pc gekregen , of anders kun je aida32 downloaden en die verteld jou ook wel wat er allemaal in je pc zit ..
Maar ik kan de adres ff niet vinden :eek:..
oswaldo
 
Geplaatst door beanie
het is een Intel(r) 82845G Graphics Controller

Sorry dat ik het zeg, maar dat is ontzettend bagger! :confused: Absoluut geen Hardware T&L support en zeker geen ondersteuning voor de nieuwere spellen (zie ook: http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-003992-prd39.htm)

Voor NOLF 2 is bijvoorbeeld minimaal een GeForce 256 of Radeon 7200 nodig.

Ik hoop dus dat je niet al te veel geld hebt betaald voor die pc, want je moet zeker een andere videokaart hebben en dat is wel bagger als je hem net hebt :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan