Spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peypaa

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
hallo goeie dag,

Ik heb een spel gedownload genaamt Command and Conquer Tiberian Sun.
Na de download open ik het en komt er dit te voorschijn?

Uploaded with ImageShack.us

En als ik dan CD - Crack doe komt er een balkje met crack it nadat ik heb gedrukt vind hij de GAME.EXE bestand niet, moet je die Game.exe bestand downloaden ofsow ? ik weet het echt niet kan aub iemand mij helpen zou het heel erg waarderen!;)

Welkom op Helpmij.nl.:)

Zo te zien heb je de game patch/update gedownload, niet de game zelf.

Bedankt voor het verwelkomen :)

Uhmm ja die update patch zit erbij kijk bij dit afbeelding misschien meer duidelijkheid :p

Uploaded with ImageShack.us

Ik zie daar Tisun.Gdi en Nod moet ik die op een leeg cd plaatsen ofso? Zodat Game.Exe werkt ik weet het echt niet :S:( En het is een spel die ik heel graag zou willen spelen

Tibsun GDI en Tibsun NOD zijn de cd images. Deze zul je als image op een cd-rom moeten branden of mounten in een virtuele cd/dvd-rom speler. Dit zijn de werkelijk installatie schijfjes.

Oke ik heb het begrepen dus paar lege cd's plaatsen en dan branden tog dan kan je het dus instaleren?

Als je het goed brand wel ja. Mounten in een virtuele cd/dvd-rom speler is makkelijker. Virtual CloneDrive is zo'n virtuele speler.

Die GDI en NOD bestanden zijn images. Die kun je mounten in een virtuele schijf, bijv. met DAEMON Tools Lite of Virtual Clone Drive.

Edit: sorry, er was al gereageerd.

Oke heel erg bedankt Crash! en Marco jij ook omdat tog je die moeite wou nemen!

Hoe sla je hem op dan als image?
Trouwens er staat achter die NOD en GDI bestand als type disc image is die dan al als image?
Maar als die dan als image is waarom vind hij hem dan niet als cd/dvd image's en moet ik all files selecteren zodat NOD en GDI bestanden tevoorschijn komen?

Het zijn inderdaad al images. De inhoud zie je pas, als je 1 van deze in ene virtuele speler laad.

Het is gelukt heel erg bedankt ik waardeer het echt!
Fijne dag nog verder en veel succes met andere mensen helpen en als ik andere kan helpen zal ik ook doen!!:)

Game ze, het blijft een leuke game.:)

PS boven in de blauwe balk, kun je de status van de topic op "Opgelost" zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan