spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik krijg de foutmelding D:\work\europe racer\code\lib source\scipio\win95lib\surface.cpp(833):could not create surface. (application out of video memory

wat is hier aan de hand, nu heb ik eens op de verpakking gkeken en zie ik staan bij systeem vereisten 3D kaart met 8 mb geheugen

en volgens mij ontbreekt deze 3 D kaart het is gewoon een standaard comp, dus daar zal de 3Dkaart wel niet opzitten neem ik aan

en bij een ander spel zie staan voodoo 2 8mb vereist dit zal ook wel een 3 D kaart zijn neem ik aan, is hier iets voor te downloaden of moet je iets kopen en wat koop je dan ?

graag jullie advies

Jan

Hmmz... wat voor systeem heb je?

met het programma aida 32 kun je achterhalen wat voor videokaart etc er in het systeem zit.

Ook een standaard computer kan een videokaart aan boord hebben die 3D kwaliteiten heeft.
Het ligt er dus een beetje aan of deze aanwezig is of niet (vermoed van niet).
Te downloaden is er niks voor, je zult een videokaart moeten kopen, begint zo rond de 50 euro.

aida 32 kun je toch downloaden heb ik ergens gelezen maar ik heb geen internet op die comp,

een nvidia of zoiets maar ik heb hem niet bij de hand, maar ik nog wel een nvidia N2T2 of zoiets kan ik hier iets mee.

of is dit allemaal bul

jan

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Mulcoa
aida 32 kun je toch downloaden heb ik ergens gelezen maar ik heb geen internet op die comp,

een nvidia of zoiets maar ik heb hem niet bij de hand, maar ik nog wel een nvidia N2T2 of zoiets kan ik hier iets mee.

of is dit allemaal bul

jan

TNT 2 bedoel je volgens mij. Die gaan volgens mij vanaf de 12 of 32 MB ram (van de vga kaart)

Wat je zou kunnen proberen zijn nieuwe drivers te downloaden en te instaleren (van de website van NVIDIA)

aida kun je idd downloaden van het internet, maar zonder wordt een beetje lastig.
Riva tnt2 (van nvidia) zou best kunnen en dan zou je best europe racer kunnen spelen.

ja die bedoel ik de riva tnt2 dus die kan ik er wel opzetten

ga ik proberen in elk geval bedankt

jan

Ik heb die rivan TNT er op proberen te zetten maar dat is mij niet gelukt.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen.?

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan