Spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
hier weer zo'n spelletje als drugdeals en PC-verkoop of wapenhandel.
Deze gaat over cocktails, wel leuk!

Gelieve eventjes te klikken :o

http://cbar.respectation.be/
:D Dankje !!!

BTW: Deze link is veilig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jah eigenlijk kan je het met Spam vergelijken maar tenslotte het is een bord dat ervoor diend niet ? De reclame die anderen maken wordt dan ook als spam beschouw neen ?:o :confused:

Regels van het spel
Via welke manieren mag het dus duidelijk niet?:
- Forums
- Proxy's de url laten opvragen
- sitepromtie en autohitters die niet bovenaan genoemd zijn
- Popups, iframe(Wij hebben een iframe killer, kijk vanonder pagina)
- Email (spam)

Tja pech, en SPAM is lang mail, tis juist!
Jij hebt toch geen Spammailtje van me gekregen?

Geplaatst door Worldserver
Tja pech, en SPAM is lang mail, tis juist!
Jij hebt toch geen Spammailtje van me gekregen?
Ik zeg niet dat je spamt. Het mag gewoon niet volgens de regels van het spel. (En een klein beetje anders reageren mag gerust ook ;) )

Moehahaha, Mijn excuses! :D :o
Ik heb zo mijn kuren. By the way, ik ken niemand die eerlijk komt zeggen ik volg de regels! Het zou me verwonderen :p ! Nogmaals mijn excuses!

Worldserver, in Nederland iemand die geboren is in 1989 heet "scholier" en geen student. ;)

En als je ons toch cocktails 'verkoopt', welke prijs krijg jij dan??

"Welkom bij de Cocktail Bar
Hier kan je je eigen cocktails verkopen en op het einde van de maand een leuke prijs winnen!

Bij iedere cocktail die je verkoopt verdien je € 20.- meld iemand zich aan via jouw refferal link, krijg je elke keer als hij een cocktail verkoopt € 5,- extra!

De vijf personen die aan de top komen op het einde van de maand krijgen een leuke prijs!"

Geplaatst door falconetti
Worldserver, in Nederland iemand die geboren is in 1989 heet "scholier" en geen student. ;)

En als je ons toch cocktails 'verkoopt', welke prijs krijg jij dan??

"Welkom bij de Cocktail Bar
Hier kan je je eigen cocktails verkopen en op het einde van de maand een leuke prijs winnen!

Bij iedere cocktail die je verkoopt verdien je € 20.- meld iemand zich aan via jouw refferal link, krijg je elke keer als hij een cocktail verkoopt € 5,- extra!

De vijf personen die aan de top komen op het einde van de maand krijgen een leuke prijs!"

Wel falconetti, Ik ben ten eerste in België geboren en ik woon er nog steeds. Zoals je kan lezen op mijn profiel! Ik krijg geen Prijs maar ik krijg gewoon een Site met header en logo's en zelf mijn eigen 20pagina's allemaal gratis en daarom zou ik graag winnen want ik wil eens iets hebben waar ik al zolang van droomde! :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan