spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmy1

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
ik heb mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd met windows xp pro dus ik ging er een spel op doen lord of the rings battle for middle earth ik start het op en er staat:zorg ervoor dat directX 9.0 geinstalleerd is of hoger.grafischde kaart voldoen aan minimale eisen.beeldinstelleingen de hardwarematige acceleratie ingeschakeld zijn.

kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt:thumb:

Drivers installeren.
Chipset driver voor je moederbord
Videokaart driver
Geluidskaart driver.
DirectX updaten.

Fabrikant : Intel
Model : Intel(r) 82810E Graphics Controller

dit staat er bij pc wizard 09

en geluid doet

Je moet je moederbord naam weten, dan kun je bij de fabrikant de drivers voor de chipset en videokaart downloaden. Gezien je Intel graphics kaart, heb je kans dat het spel het helemaal niet doet. Je hebt namelijk een onboard videokaart.

moederbord
fabrikant:ASUSTeK Computer INC. (Asus)
product:TUWE-M

Weet u misschien een voorbeeld van een grafische kaart die wel bij het spel past?

Ligt aan je budget...

Als je meer spellen wil spelen kan je beter een goede kaart halen voor ~100 euro:thumb:

En aan hoe de rest van je pc er uit ziet. Kans is aanwezig dat je dan ook een nieuwe voeding nodig gaat hebben.

Welk merk en type pc heb je eigenlijk?

Aan de voeding twijfel ik nog niet.

Als je pci-e heb moet je aan zoiets denken:

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-054813

Zelf had ik het zelfde probleem met het zelfde spel alleen bij mij bewoog het beginscherm niet sluite af als ik het spel starte:D

Nieuwe videokaart is oplossing je red het niet met onboard;)

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Weet jij dan welke voeding ts heeft Lord? Want dat zie ik nergens staan. Zie enkel info over mobo en onboard videokaart...

Aan de voeding twijfel ik nog niet.

Als je pci-e heb moet je aan zoiets denken:

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-054813

Zelf had ik het zelfde probleem met het zelfde spel alleen bij mij bewoog het beginscherm niet sluite af als ik het spel starte:D

Nieuwe videokaart is oplossing je red het niet met onboard;)

Groetjes!

oke ik zal een nieuwe kopen maar kheb nog een videokaart van 'n oude server ik zal die wel proberen

En aan hoe de rest van je pc er uit ziet. Kans is aanwezig dat je dan ook een nieuwe voeding nodig gaat hebben.

Welk merk en type pc heb je eigenlijk?

kheb er 3 1tje fuijtsu siemens,compaq small destkop,en aviion server

Ok, das het merk. Nu nog het type.

En je kan pas een nieuwe kaart kopen als je weet welke aansluiting je hebt en of je voeding voldoet. Niet elke videokaart gaat zomaar passen.

dit misschien??

Product : TUWE-M
Versie : System Version

de siemens

Laatst bewerkt:
Ai, zie dat je dit ook al geplaatst had, overheen gekeken. Ik gaat eens even op zoek.

Nope, helaas, dit is je mobo.

Zit er geen sticker op de achterkant van de pc? Plaats anders een volledig hardware overzicht met pc wizard.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan