spelbestuuring???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dapf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dapf

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
hallo lezers,ik plaats bij deze een berichtje dat over gaming gaat,over gamepad/controle.ik gebruik momenteel wingman maar speeld niet echt lekker de knopjes blijven steeds hangen(zeer irri bij fifa)nu vroeg k mij af ofdat iem iets weet over die beroemde controle/gamepat van playstation2,heeft andere stekker geen usb maar zou ik deze ook op pc kunnen aansluiten???das mijn lange vraag.bvd greeting dapf:thumb:
bijv dmv een verloop stekkertje of zo????

Dat denk ik niet aangezien er in die gamepads het een en ander aan electronica inzit .

gr Popie

gamepads

hi there,kan iem mij vertellen wat voor een gamepad zeer aan te bevelen is en de kwaliteit van gamepad ps2 naderd.ik speel veel fifa maar vind wingman maar :evil:
ooh ja ik zoek nu voor pc dus

Tip: Maak m eens schoon! Draai m gewoon uit mekaar en schrobben dat ding, wedden dat je er vanaf bent!

Heb gehoord dat er nu adapters op de markt zijn, waarmee je je ps2 gamepad aan kan sluiten op de pc, for the ultimate game-experience!

Ik speel al een paar jaar met de playstation 1 controler op de pc.
Ik heb hiervoor een adapter(USB), dit was er toen ook nog voor de seriele aansluiting.(werkte hier niet goed)
De USb uitvoering werkt prima.
Dit is er ook voor de playstation 2 controler.

Die van mij wordt door Xp herkend en geinstalleerd.

gamepad

dag beste luitjes,mijn probleem is opgelost met de dual action gamepad.echt te gek bijna net zo goed als die ene beruchte van de playstation2,geen tril functie.greeting dapf:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan