Spellen branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duallizer

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
72
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb dus gewoon goede xbox 360 spellen gedownload en uitgepakt en via IMGBURNER brand ik het. Ik heb een cw van Verbatim 8x DVD-R DL en is Dual Layer. Mijn brander is ook goed en is ook van dual layer. Die cd is groot genoeg 8.5 gb.
En ik brand op 2.4 snelheid en zet de settings enzo ook goed. Dus wanneer ik het brand komt het erop en doe ik het in mijn xbox die omgebouwd is. Dan zie ik zwart beeld en het duurt een tijdje en dan komt er dat de disc vies is of beschadigd ofzo. Maar ik doe alles goed en alles gaat ook goed. Het komt er gewoon erop te zitten maar het wilt niet werken.

Dus ik ligt het nou aan de dvd die ik heb gekocht want ik heb gezien dat de DVD van de spellen DVD+R DL Is maar ik heb DVD-R DL. Maak dat wat uit want hij doet het wel maar daarna zie ik zwart beeld en stopt het?

Alvast bedankt
 
Spellen branden is illegaal en mag ook niet besproken worden in op dit forum, sorry
 
Spellen branden is niet illegaal. Zolang het voor eigen gebruik is. Dus stel je niet aan! En verdiep je ergens in voordat je domme antwoorden geeft!:p
 
Sorry, maar ik heb wel gelijk in dat je niet mag posten over branden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan