Spellen disablen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
hoi, ik zit met een probleempje..

ik heb pas een nieuwe pc gekocht,
maar nou wil ik dus ook zorgen dat er GEEN EEN van die pokkespelletjes op komen,

dit omdat ik mijn pc voor fotobewerking ed. gebruik en het niet de bedoeling is dat dat IRRI broertje WEER mijn hele bak vernaggelt en ik om de week opnieuw kan instaleren, ik heb windowsXP en het enigste wat mijn broertje NIET moet kunnen is spellen SPELEN en het moet gewoon lijken alsof de pc de spellen niet aan kan dus niet dat het opvalt.. iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?

Ik neem aan dat je Windows XP hebt? Dan is het misschien verstandig om je broertje geen beheerdersrechten meer te geven. En dat merkt hij dan wel bij het installeren.....

dat is dus het probleem hij moet het niet merken want van mijn vader mag hij het wel :/ en het ergst is dat hij er uren mee doorgaat EN ik heb er zelf 600 euro voor betaald dus dit vind ik een beetje onzin

Je zou de videokaart heel erg kunnen 'underclocken'. Wat heb je er voor één?

hij speelt een heleboel verschillende spelletjes GTA2 enzo en ook nieuwere zoals medel or honor ofzo

Matrox Millenium G550

en underclocken lijkt me niet zo effectief bij de oudere games :( is er niet een manier om DirectX te vernaggelen of om een soort van fullscreenkiller aan te zetten ofzo??

foutje het is een P750 :) G550 was mijn oude

Laatst bewerkt:
Nee, voor GTA2 zal dat niet zoveel zin hebben. Ik weet niet wat je dan nog kunt doen behalve goede afspraken maken :D. Misschien weet iemand anders nog wat?

dat is dus niet erg makkelijk mijn vader vind dat hij er ook op mag :( en dan nog vaak net wanneer ik erop wil en dat vind ik ***lig want heb hem zelf betaald

Heb je hem helemaal betaald? Toch vind ik dan dat je moet overleggen over een tijdslimiet voor je broertje.

//ik weet hoe irritant broertjes kunnen zijn als het om je computer gaan :D

ja ik weet t maar er valt niet te overleggen bij mijn vader en ik heb hem helemaal betaald ja van mijn verjaardag en wat ik gespaard heb behalve de monitor maar wat kost zon brak oud 15" ding nou nog?

het ergst is dus dat hij me in t weekend ook nog is elke ochtend wakker komt maken omdat hij erop wil enzo is echt heel irri of als ik net mijn digi wil uploaden ofzo weetjewel ik word er helemaal gestoord van :/

en als ie er eenmaal achter zit blijft ie ook lekker zitten en is er geen manier hem weg te krijgen :(

Maar er zijn dus geen andere computers in huis waar hij die spellen op kan spelen? En ik neem aan dat je vader wel snapt dat het niet leuk is dat je broertje je in het weekend daar wakker voor maakt.

nope de oude computer is verkocht want die vond mijn vader overbodig nu er een nieuwe in huis is :(

Je kunt op de achtergrond een batch file laten draaien, dat bijvoorbeeld om het halve uur alle namen v.d spelletjes gaat veranderen, maar ook weer terug gaat zetten.

Het batch file moet je dan in "Geplande taken" opnemen.

Ik meld dit, omdat ik best medelijden met je hebt. Je hebt immers aan de aanschaf mee betaald.

Zo te zien is je broertje het oogappel van je vader?

Beste iignoredit,

Toch moet je je ongerief duidelijk bij je vader laten blijken. Overleg dit even samen met je vader en je broertje.

De weg van de dialoog is de allerbeste wat er is.

Het allerbeste, en ik hoop dat jullie drie tot overeenstemming kunnen komen.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan