Spellen doen het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik heb battle field2 op de computer gezet maar wil ik het spel opstarten geeft hij aan dat ik cd opnieuw erin moet doen en programma opnieuw moet opstarten.

Dus heb cd erin gedaan, wil opnieuw opstarten het spel geeft het zelfde aan, alsof hij de cd niet vind. maar ik kan gewoon de cd lezen wat er allemaal opstaat.

Tevens met het spel medal of honor pacific assault start ik het spel op met de minst resolutie enzovoort maar krijg steeds een witte vlek zien als ik in het spel ben.
In het hoofdmenu niet dan zie ik alles goed maar zogauw na het laden van het spel dan gaat het spel wel verder maar je ziet alleen wit op het scherm met kompas enzovoort....

Waar ligt dat allemaal aan??

systeem:

windows XP Home
512 mb ram
120 gb
Video kaart Nvida Geforce 4 Ti4600. Geheugen grootte 128 mb. biosversie ervan 4.25.006
Geluidskaart: Creative ( boxen doen het goed hoor)

Met vriendelijke groet,

Pim Hendriks

ja de cd`s zijn allebei legaal en dus ook met een key.

Groetjes Pim

Al eens aan gedacht dat battlefield 2 minstens een geforce 5200 nodig heeft?(wat ik heb:p geloof me, alles op minimum met 30 fps is geen pretje:()

Heb je de bf 2 in een winkel gekocht? Zo ja, probeer hem om te ruilen, misschien is het een slechte cd. (Is in ieder geval mij overkomen met iets anders)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan