Spellen Downloaden/kopiëren voor xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

rebbes

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
hallo allemaal,

Mijn vraag is of het mogelijk is spellen voor de Xbox 360 te kopiëren?
dit was wel mogelijk de de ps1 en ps2 naar mijn weten.
en als dat kan kan dat gewoon via een computer brander gedaan worden of kan dat niet?

En een andere vraag is of het mogelijke is de software voor een game te downloaden via internet en dan op cd te zetten?
of is dit niet mogelijk.

alvast bedankt.

Robert

Oke dat is in ieder geval fijn.

maar heeft er dan ook iemand tips of handige weetjes??
en is dit moeilijk, kan iemand een beetje uitleg geven aub?

bedankt

Dat ligt er een beetje aan wat je specifiek wilt weten. Het is namelijk niet legaal.

Wat betreft de vragen uit je eerste post, in principe mag jij een spel dat je bezit (legaal) kopieren en/of downloaden en branden voor eigen gebruik. Maar waar je dit kan downloaden mogen wij je, volgens de hier geldende regels, niet vertellen.

Verder kan je de bestanden inderdaad gewoon branden via de pc.

Nee ik begrijp inderdaad dat je me niet mag vertellen waar, maar is het een questie van downloaden en op dvd (neem ik aan) branden en spelen?
of zitten er ook nog cracks en dergelijke achter?

Voor zover ik weet, heb geen xbox, is het een kwestie van xbox ombouwen, spellen downloaden en branden (geloof max snelheid 4 en even kijken of je + of - schijfjes moet hebben) en spelen.

Ik zeg absoluut niet dat je het niet moet doen, maar ik raad het echt af.
Zelf heb ik ook een xbox360 een aantal vrienden van me ook, en een aantal van hen hebben het ook gedaan.
Microsoft is daarachter gekomen, xbox heeft en ban, en hun kunnen nooit meer online.
Dus mijn advies is om het niet te doen, want wat is er nou leuker, dan het online gamen?
Ik zeg niet dat je het niet moet doen, het is maar een advies.
Wat je met dit advies doet moet je zelf weten.
Ik wil je alleen waarschuwen dat de kans redelijk groot is volgensmij dat je een ban krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan