spellen gaan te langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander Jansma

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
62
Hallo,

Ik heb een probleem met een aantal spellen die mijn pc makkelijk zou moeten kunnen draaien. Het betreft in ieder geval de spellen GTA San Andreas en 18 wheels of steel: Pedal to the metal. als ik de spellen begin te spelen gaat alles normaal, maar na een tijdje lijkt het of ik in "slow motion modus" zit en reageert alles laat. Hier wat gegevens van mijn pc:
CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200)
Video kaart RADEON 9600 SERIES (256 MB)
1,00 GB ram geheugen
Windows XP professional SP2

voor zover ik weet heb ik de nieuwste driver voor de videokaart. Wie kan mij helpen?
 
Als het na een tijdje optreedt zou je videokaart wel eens warm kunnen draaien.

Daait je fan nog of heb je veel stof in je kast?
 
Hoi,

Heb je een goede voeding in je kast zitten? Als het een slecht merk is/te weinig watt kan het je prestaties gaan beïnvloeden...
 
Alle ventilatoren draaien,
stof in de kast valt wel mee,
hoe kan ik zien welk merk voeding ik heb en hoeveel watt deze heeft, dit staat er namelijk niet op?
 
Heb de kast toch maar even helemaal vrij gemaakt van stof met de stofzuiger en dit lijkt het probleem te verhelpen, misschien zat er toch wat te veel stof in de ventilatoren.
 
Stof komt in alle kleine hoekjes hè ;)

Als je toch nog wil weten welke voeding je hebt: inspecteer je PC eens met Everest Home of met PC Wizard. Ik weet niet zeker of de voeding daar ook weergegeven wordt (ik kan het niet testen op een laptop), even zoeken tussen Energie o.i.d...
 
De traagheid met spellen op jou computer

Ik heb een vraag:
staat jou computer in een kast of op een bureau?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan