Spellen geven Trojans.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo maatjes,

Paar weeken geleden heeft mijn klasgenoot mij overtuigt om toch die saaie Silkroad te gaan bespelen.:rolleyes:.

Maar wat vreemd is; als ik het spel download op de legale website. Dan zegt hij, als hij gedownload is, dat hij een trojan heeft gevonden. Ik kan hem niet bespelen omdat "het"( Firewall , virusscanner?) de .exe verwijdert. Zodat ik hem niet kan spelen.

Zins gisteren kreeg ik ineens het idee om WoW ( World of Warcraft ) te gaan spelen. Ik zo installeren... Ja, met cd ging het goed, maar toen ik de updates moest dan van WoW ( De patches dus ) Ging het fout. De eerste patch ging helemaal uitstekend, maar die tweede patch heeft hij, na 17% al 2 Trojans gevonden!

Mischien zijn deze Trojans zo gevaarlijk nog niet. Ik weet het niet. Ik heb zo vaak Normal Virus Scanner gedaan, maar die vind geen trojan/virus. Ik zocht op google en kwam ik op Stinger uit; wat een speciale Trojan verwijderaar is. Ik heb hem al een uur aan staan. Maar ik verwacht niet veel ervan. Ik ben bang dat die exe van WoW ook niet werkt, zodat ik 40 uur van niks heb geinstalleert/gedownload. ( De nieuwe uitbreiding is uit, dus er is een gigantische patch bijgekomen ).

Maar bij Call of duty : World at War heb ik helemaal geen Trojans. Maar mijn systeem kast in mijn hoofd denkt dat dit niks met internet te maken heeft maar die patches en silkroad wel. Wat kan de hoofdoorzaak zijn? Is dit gevaarlijk? Zou erg mooi zijn dat dit opgelost zou kunnen worden!

MVG, Pinkie.

waar heb je die spellen vandaan,(zonder dat je een link plaatst???)

Silkroad heb ik van de echte site af. De echte Reloaded en de andere torrents van de site. De echte Silkroad download heb ik gedownload en via gamershell stond ook op de Silkroad site. Maar allebij de zelfde Trojan Horse.

WoW heb ik gewoon in de Winkel gekocht.

Torrents dus
daar zit veel rommel tussen
verdiep je eens in usenet

Sorry, ik zie in je startpost geen Antivirus programma genoemd of bedoel je met 'Normal' soms Norman?

Oh! mijn excuses! Stomme typfout. Het is inderdaad norman virus scanner.

Als het daadwerkelijk alleen 'agent' is dan heb je spyware op de pc, maar dan zou de melding niet van Norman komen maar van een ander vaag (nep)antispyware programma.

De vraag is dus, is het alleen 'agent' of stond er nog meer bij. Zo ja, graag de precieze melding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan