Spellen haperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Alle spelletjes op mijn pc haperen opeens.
Ze hebben altijd goed gegaan, nu zijn de bewegingen helemaal niet meer vloeiend.
Ook het geluid haperd en klinkt echt slecht soms, vooral de stemmen.
Als ik bij Call Of Duty naar de grond kijk speelt het spel weer helemaal goed, als ik dan weer recht voor me kijk niet meer.
2 weken geleden was de stroom even uitgevallen terwijl mijn pc aanstond, mss heeft het daar iets mee te maken.
ik heb de nieuwste driver geinstalleerd, en ik heb alles in m'n pc steken om die spellen goed te laten lopen. Mijn videokaart is 512 mb dus genoeg voor de meeste games.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat dank.

Uh je videokaart is er gewoon te slecht voor..
mensen zijn echt naief als ze een 1 gb kaart zien denken ze dat die beter is dan een 512.

ze is er niet te slecht voor, zoals ik al zei (2 keer denk ik) voorheen ging het geweldig alles op de hoogste kwaliteit. Nu niet meer, de spelletjes hebben niet opeens meer nodig denk ik.

Met de weinige informatie die je gaf, zijn mijn eerste ideeën een overvolle HD, of malware/virus. daar eens op controleren?

Sorry maar meer kan ik er ook niet van zeggen op deze moment :/
De HD is helemaal niet vol, er is nog 142 Gb vrij, ik heb mijn pc gescand en er is niks gevonden. Ik vind het heel raar

je kan eens andere (ouder of nieuwere) drivers proberen voor je gfx.
anders zou ik al aan een hardware probleem denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan