spellen installeren niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack828

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
ik heb net mijn windows xp opnieuw geïnstalleerd. Mijn drivers en normale programma's zoals office installeerden allemaal zonder problemen. Mijn games daarentegen geven allemaal foutmeldingen tijdens het installeren. De verschillende games geven daarenboven ook nog verschillende fouten. Voor alle games zit ik ruimschoots boven de minimum systeemvereisten en ik heb directx 9.0c geinstalleerd. Iemand een idee waar het probleem zit?

alle hulp is meer dan welkom.

bij ieder spel is het iets anders

Vampire bloodlines: error 1305 error reading from file en dan de directory waar ik het in wilde installeren.

bij sommige andere spellen kreeg ik een foutmelding die zei dat de cd niet in de pc zat

of dat de pc een bestand niet kon vinden

veel verschillende fouten dus

je hebt windows opnieuw geinstalleerd zeg je ,maar ook de spellen en andere software opnieuw gedaan??
Ik lees verkeerd ,je hebt het al gedaan,dus weet ik het niet.

Laatst bewerkt:
tuurlijk

heb mijn harde schijf geformateerd dus moest ik er alles wel opnieuw opzetten.

is bij alles gelukt behalve bij mijn spellen

Hoi,

Geen foutmeldingen in apparaatbeheer?
Alle goede drivers voor je kaarten geinstalleerd?

geen fouten in apparaatbeheer en alle nieuwe drivers geinstalleerd

raar é

Controleer ook even het volgende:

Heb je wel beheerdersrechten?

Ga naar "start->configuratiescherm->gebruikersaccounts->[jouw gebruikersnaam]->het type account wijzigen" om te controleren of dit zo is.
Daar moet het rondje voor "computerbeheerder" ingevult zijn.

Je bent dus beheerder:thumb:

Zijn de spellen wel geschikt voor Windows XP?

Hebben ze ooit op Windows XP gewerkt?

de spellen hebben allemaal gewerkt. ze werkten perfect tot ik mijn pc opnieuw moest installeren

zelfs de updates van windows installeren lukt niet. iemand een site waar ik de mensen van microsoft om hulp kan vragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan