spellen lopen vast ->videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

potloodgum

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
55
Hallo,

als ik een spel wil spelen lukt dit meestal niet doordat het dan helemaal vastloopt,
het geluid loopt dan wel soms gewoon door maar het beeld gaat steeds om de paar seconden een aantal seconden blijven hangen.
Dus is de vraag: Ligt dit aan de videokaart?
Zo ja:
Ik heb een dimension 8300 (windows xp) en mijn videokaart is: NVIDIA GeForce FX 5200
is het mogelijk om die te updaten?
Zo niet, welke videokaart raden jullie me aan voor games etc. en die werkt op mijn pc.
( ja ik weet hier allemaal weinig over :p )

Alvast bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vertel eerst is om welke spel/spellen het gaat die vastlopen ?
 
Bijvoorbeeld:
Need for Speed World
sims 3
minecraft
Wolfteam

ik keek net bij 'system requirements' bij de spellen en ik heb inderdaad een te oude videokaart.
Maar ik heb ook begrepen dat de nieuwere spellen meer RAM geheugen nodig hebben
1 Gig ofzo maar ik heb maar 512 mb.
Ik heb hierover gegoogeld en je kan het uitbreiden door ''kingston reepjes'' te kopen.
Weet iemand waar je die kan kopen?
 
je kan het wel gaan kopen nieuw ram geheugen, maar is de computer het nog waard om er nog geld in te stoppen

de meeste nieuwe spellen hebben namelijk minimaal 2 gb ram of hoger nodig

en aangezien jij maar 512 aan geheugen hebt denk ik dat het al een redelijk oude computer is

dus dan kan je ram geheugen wel upgraden maar dan krijg je het verhaal van je videokaart nog

en misschien ook je processor en je moederbord die de spellen niet lekker draaien

Link !!!

hierboven een handige link om te kijken of de spellen op je computer kunnen draaien

dus met andere woorden ben je misschien beter af met een nieuwe computer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan