Spellen op G600

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk11

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo,

Ik heb nu al een paar dagen een samsung g600 en ik wilde er spellen op zetten, dus ik heb allemaal *.jar files (24) gedowload, via pc naar geheugenkaart en de geheugenkaart in de telefoon gestopt. Ik wilde toen een spellejte openen maar de 'inhoud werd niet ondersteund' stond er:confused: Dat is mooi ***** dacht ik dus ik ging op het net zoeken hoe dat kon, maar op deze site staat toch echt bij een spelletje wat ik nu dus op mijn telefoon heb dat niet werkt, dat dat spel het er wel op zou moeten doen:
http://nl.samsungmobile.com/funclub...ts_id=10260414100001522&search=&scate_cd=0002

Ik heb verder al een paar vragen over samsungs met problemen als het om spellen gaat bekeken maar dat mocht bij de mijne niet baten, (dat was die waar je een code moest intypen op je telefoon *#82..... zoiets, maar dat werkte dus niet..

Weet iemand hoe ik die spelletjes aan de praat kan krijgen op mn mobiel?
Alvast bedankt!

Je moet het spel eerst nog vanuit de .jar file installeren.

Je zet de .jar file op de telefoon/memorystick (niet in een mapje, gewoon op de stick). Deze komt dan onderaan alle mappen te staan in het bestandsbeheer mapje op de telefoon.
Dit bestandje moet je openen (linker softkey), en dan wordt het geïnstalleerd. Dan kan je kiezen of je het als game of applicatie op wilt slaan. Dit maakt geen verschil, alleen onder welk mapje je later moet zoeken naar het bestand.

Helaas het lukt nog steeds niet,

Ik heb op in dit geval age of empires 3 op de micro sd gezet via de micro sd adapter, en zoals aangegeven niet in een map maar gewoon los op de kaart, en in de telefoon gestopt. Toen heb ik het geprobeerd te installeren maar dat kan niet vanaf een geheugenkaart, dus heb ik het gekopieerd naar de telefoon zelf en toen kwam het in de map 'andere bestanden' terecht, en als ik dan op 'opties' druk staat bovenaan:
uitvoeren
installeren
in het grijs afgebeeld, wat inhoud dat het niet aanklikbaar is, en als ik op de knop in het midden van de telefoon druk: klein rondje, wat qua functie lijkt op de linker softkey krijg ik dit te zien: Niet-ondersteund type.

EDIT:
ik heb nog eens wat verder gezocht op het net en wat ik te kort kwam was: een .jad file!, ik had alleen maar .jar files en ik heb met jad maker er ook nog eens jad files bijgemaakt, trouwes nog bedankt voor de hulp, en nu ga ik maar eens spelletjes doen:P

Laatst bewerkt:
G600 Games

Dankje voor dat Jar->Jad convert uitleg. Nu kan ik ze installeren. Maar als ik ze dan open, staat er: Fout in Java applicatie? Is het spel gewoon niet compitabel of moet ik het op mn geheugen sticki zetten ipv op mn mobiel. ik heb het met deze spellen geprobeerd: Stalker en 4x4 Extreme Rally 2006.

En kan ik .sis bestanden instaleren? hoe doe ik dat?

Dankje wel

Laatst bewerkt:
Waar kan je jar-files spelletjes dan downloaden? (als ik vragen mag)

Waar ik ze vandaan heb

http://www.mobiles24.com/downloads hier heb ik er wat van.
leuke spellen die werkten waren: Townsman 4, Line Rider Mobile, Lab Hamster, Sudden Strike en Covert Ops, SpiderMan 3.. de rest werkte niet goed. zorg dat je de 240x320 verzie download. En een JAD maker. en pleur het jad en jar bestand op je G600 en instaleren maar.

Om bij mobiles24 te kunnen downloaden naar je computer moet je je eerst registreren. Daarna kan je 30 downloads per dag doen. Je kan ook op die site de JAD's downloaden, maar dat gaat ook van je download credits af (aangezien ik meer dan 30 dingen downloadde op 1 dag is dat niet handig, om te kijken wat werkt).. Als je meer spellen hebt gevonden die werken post het please :D

Laatst bewerkt:
Ik heb een Samsung D600. Ik heb via google gezocht hoe je games op je mobiel kan zetten. Alleen het is me niet gelukt. Weet iemand een oplossing?

Spellen downloaden voor G600

Ik heb een G600 en heb nu op verschillende manieren geprobeerd spellen te installeren.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik blijf de melding krijgen "ongeldige Yar file"
Nu had ik ergens anders gelezen dat de telefoon dit niet ondersteund, maar ik zie dat het bij sommige mensen toch is gelukt. Heeft iemand misschien nog een idee wat ik zou kunnen doen, of ondersteund mijn telefoon het gewoon echt niet....

gr Marjolijn

Mij is het inmiddels al gelukt, je zet hebt 1 bestand als je 1 spel download. je moet deze dan converteren naar een bepaald bestandstype(naam vergete, begint met .ja), dan zet je beide bestanden op je mobiel en klik je op 1 van de 2 en dan wordt het spel geinstalleerd

mij is het al bij verschillende spellen gelukt, maar als je je spellen gratis van sites afhaalt zijn ze soms ongeldig/niet werkend, maar meestal doen ze het wel.

MvG,
Henk:D

Hoi Henk,

Mag ik vragen waar jij dan de spelletjes hebt gedownload. Want ik werk ook met 2 bestanden steeds (met jar en jad files) maar mij lukt het niet.
Misschien dat het aan de site ligt???

Hoor het graag.

gr Marjolijn

nou, het kan idd wel aan de site liggen ja....je hebt verschillende sites, en je moet gewoon iets van 40 spellen erafhalen, en doen een stuk of 5 het meestal, maar dan heb je ze wel gratis en niet met een abonnement van 3.50 per week ofzo:D

hoi,
Ik heb vanalles geprobeerd wat hier allemaal stond en ik heb zelf een spel van die UK free java games gespeeld op mijn mobiel :D
Maar als ik spellen van die mobiles24.com download (jad en jar) geeft mijn telefoon(G600) aan dat de "Gedownloade JAR's ongeldig" zijn.
Dus heb ik een JADmaker gedownload alleen die deugt niet echt...
Kan iemand mij hier vertellen welke JADmaker ik moet downloaden(link plz) of wat ik anders moet doen?

PS Die linerider van mobiles24.com deed het bij mij ook niet

Laatst bewerkt:
http://www.mobiles24.com/downloads hier heb ik er wat van.
leuke spellen die werkten waren: Townsman 4, Line Rider Mobile, Lab Hamster, Sudden Strike en Covert Ops, SpiderMan 3.. de rest werkte niet goed. zorg dat je de 240x320 verzie download. En een JAD maker. en pleur het jad en jar bestand op je G600 en instaleren maar.

Om bij mobiles24 te kunnen downloaden naar je computer moet je je eerst registreren. Daarna kan je 30 downloads per dag doen. Je kan ook op die site de JAD's downloaden, maar dat gaat ook van je download credits af (aangezien ik meer dan 30 dingen downloadde op 1 dag is dat niet handig, om te kijken wat werkt).. Als je meer spellen hebt gevonden die werken post het please :D

ik had die jad en het spelletje gedownload en naar men mobile gestuurd via bleutooth maar nu kan ik de bestanden niet meer weer vinden weet iemand waar ze dat terecht komen..

groetjes annika

Welke jar files?

Ik ben naar de mobiles24.com gegaan, spel gedownload, en wat blijkt; het is een rar bestand. Wat doe ik daar mee? Als je het uitpakt, zijn het wel 20 bestanden maar er staat geen jar tussen. Kan iemand eens het HELE verhaal van a tot z uitleggen? Voor de niet zo handige pc gebruiker. Alvast hééél erg bedankt.

Allereerst stamt het topic uit 2007 en ten tweede is het niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen.

Graag een eigen vraag aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan