Spellen op Samsung E900

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oplossing!

de spellen van de site die was gegeven doen het bij mij niet..

maar ik heb zelf een torrent gedownload, en als je uTorrent heb ofzo kan je zo een pakket downloaden met iets van 100 spellen erop inclusief JAD maker en ze werken! (als je JAD maker niet snapt scroll dan naar onder)

de site waar je de torrent kan downloaden is: http://thepiratebay.org/torrent/3776920/Samsung_D840_D900_E900_U600_Java_Games_240x320/

De uitleg van GooGooJansen klopt wel met die codes enzo :thumb:

Uitleg van JAD maker en hele process;

Eerst neem je een game van die torrent, die plak je in de map met JAD maker.

Je drukt op de toepassing JADmaker in de map.

Een programma opent zich (je moet de game die je naar JAD wil maken in diezelfde map hebben!)
De game plak je zeg maar in dat programma door te slepen, dan maakt hij er automatisch een JAD bestand in diezelfde map.

De bestanden die je nu hebt zijn: de game in .jar en in .jad.
Deze bestanden zet je op je geheugenkaart.
(ik heb ze toen nog verplaatst naar de telefoon zelf maar weet niet of dat nodig is)

Dan voer je die codes in
*#9998*5282#
dan install MIDlet
daarna code invoeren: 235282
dan het bestand in .jad installeren.

EN KLAAR IS KEES!!!:cool::D

voor verdere vragen, vraag maar raak;)
 
de spellen van de site die was gegeven doen het bij mij niet..

maar ik heb zelf een torrent gedownload, en als je uTorrent heb ofzo kan je zo een pakket downloaden met iets van 100 spellen erop inclusief JAD maker en ze werken! (als je JAD maker niet snapt scroll dan naar onder)

de site waar je de torrent kan downloaden is: http://thepiratebay.org/torrent/3776920/Samsung_D840_D900_E900_U600_Java_Games_240x320/

De uitleg van GooGooJansen klopt wel met die codes enzo :thumb:

Uitleg van JAD maker en hele process;

Eerst neem je een game van die torrent, die plak je in de map met JAD maker.

Je drukt op de toepassing JADmaker in de map.

Een programma opent zich (je moet de game die je naar JAD wil maken in diezelfde map hebben!)
De game plak je zeg maar in dat programma door te slepen, dan maakt hij er automatisch een JAD bestand in diezelfde map.

De bestanden die je nu hebt zijn: de game in .jar en in .jad.
Deze bestanden zet je op je geheugenkaart.
(ik heb ze toen nog verplaatst naar de telefoon zelf maar weet niet of dat nodig is)

Dan voer je die codes in
*#9998*5282#
dan install MIDlet
daarna code invoeren: 235282
dan het bestand in .jad installeren.

EN KLAAR IS KEES!!!:cool::D

voor verdere vragen, vraag maar raak;)



Kun je mij ook helpen?
Ik heb een samsung E830.. maar ik kan geen code vinden voor mijn spellen, ik heb wel een jadmaker..

de codes die hier genoemd zijn in dit topic doen het niet..
Ik ben al een half jaar op zoek haha!

please help mij

Thanks
Petra
 
.

Kun je mij ook helpen?
Ik heb een samsung E830.. maar ik kan geen code vinden voor mijn spellen, ik heb wel een jadmaker..

de codes die hier genoemd zijn in dit topic doen het niet..
Ik ben al een half jaar op zoek haha!

please help mij

Thanks
Petra


Hoi Petra,

Ik heb hier een site gevonden waarop staat hoe het moet, het is wel een beetje ingewikkeld maar je komt er wel uit denk.
http://usmanafzal.110mb.com/install_games.htm

suc6 :thumb:
 
Hoe kan ik met een usb kabel de spellen op de e900 zetten want via bluetooth werkt het op een of andere manier niet kan iemand mij helpen
 
Hallo ik ben nieuw hier, maar ik heb een probleem met mijn samsung e900. Als ik er spelletjes op probeer te zetten dan komt er Java-fout.ongeldige indeling. ik heb alles al geprobeert met die codes enzo. Kan iemand mij misschien helpen?
 
ik heb het wel geprobeerd maar bij mij zijn de .jar bestanden zip files.
weet niet of dat klopt maar hij doet het zo namelijk niet...
als ik hem wil installeren en op ja druk gaat hij gewoon terug naar de map en meer doet hij niet. ik heb wel een e900... wat kan ik hier aan doen?
 
Een andere suggestie

Ik kan je aan raden om naar www.Nakko.com te gaan. Deze website is geheel gratis, geen abonnementskosten die achteraf worden verrekend. Daarnaast hebben ze vele telefoon modellen in hun archief waardoor de meeste spellen meteen compatibel zijn voor je telefoon.
 
leveranciers..

Hey ik heb nu de spellen op me mobiel staan alleen ik heb maar 2 spellen van de 19 spellen die ik wou kunnen installeren want als ik het bij eentje wou installeren dan kwam er niks dan klikte ik installeren en dan kan je blijven klikken maar er veranderd niks..
Zou dit mischien aan de leverancier kunnen zijn?? zoals. digital chocolate of gameloft?? zoja kan je ook aan players daar voor komen of is er iets anders voor nodig??
Groeten Mieshaa:confused:
 
samsung c3050

Hoe gaat dit voor de samsung c3050??

Greetz
 
Laatst bewerkt:
de spellen van de site die was gegeven doen het bij mij niet..

maar ik heb zelf een torrent gedownload, en als je uTorrent heb ofzo kan je zo een pakket downloaden met iets van 100 spellen erop inclusief JAD maker en ze werken! (als je JAD maker niet snapt scroll dan naar onder)

de site waar je de torrent kan downloaden is: http://thepiratebay.org/torrent/3776920/Samsung_D840_D900_E900_U600_Java_Games_240x320/

De uitleg van GooGooJansen klopt wel met die codes enzo :thumb:

Uitleg van JAD maker en hele process;

Eerst neem je een game van die torrent, die plak je in de map met JAD maker.

Je drukt op de toepassing JADmaker in de map.

Een programma opent zich (je moet de game die je naar JAD wil maken in diezelfde map hebben!)
De game plak je zeg maar in dat programma door te slepen, dan maakt hij er automatisch een JAD bestand in diezelfde map.

De bestanden die je nu hebt zijn: de game in .jar en in .jad.
Deze bestanden zet je op je geheugenkaart.
(ik heb ze toen nog verplaatst naar de telefoon zelf maar weet niet of dat nodig is)

Dan voer je die codes in
*#9998*5282#
dan install MIDlet
daarna code invoeren: 235282
dan het bestand in .jad installeren.

EN KLAAR IS KEES!!!:cool::D

voor verdere vragen, vraag maar raak;)


hoi nou mijn spellen krijg ik er nog geen eens in de jadmaker ik wil ze er in slepen maar dat kan niet heb ik dan een verkeerd formaat
nou als je me kan helpen graag :thumb: ik kijk eff morgen of er gereageerd is
 
Welkom Sjenkie97,

Het is op helpmij niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic 2006 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag openen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan