spellen over branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Hi ik heb een spel geleend Age of Empires maar die wil ik overbranden maar ik heb het al met nero gedaan maar hij brand wel maar het spel werkt dan niet. Zit er een code op ofzo zoja hoe krijg je het eruit Thnx Robin!:thumb:

clone cd, alcohol 120% zou je moeten gebruiken dan.
met nero zal het dus nooit gaan en nero is er niet voor,
gemaakt voor dat soort werk.

Als je het spel hebt overgebrand kun je het met een zogenaamde no-cd crack proberen. Die werken echter alleen als je het spel wel kunt installeren. Ik mag hier op helpmij.nl geen link daar naar geven dus zul je zelf even moeten zoeken.

Er zijn ook programma's ervoor om de no-cd zelf te kraken. Dan kun je de melding: 'Insert CD-rom' weghalen en zo het spel toch laten opstarten. Helaas kan ik niet meer zeggen... Sorry :)

Philip

Geplaatst door ~gijluiaard~
Er zijn ook programma's ervoor om de no-cd zelf te kraken. Dan kun je de melding: 'Insert CD-rom' weghalen en zo het spel toch laten opstarten. Helaas kan ik niet meer zeggen... Sorry :)

Philip

Een soort cracks dus. Die zijn er helaas maar voor een klein aantal spellen. Als je het niet kunt vinden kan ik je één tip geven: www.google.nl

Ik heb het hier over de cracks (beter woord is patch) die ~gijluiaard~ beschrijft. No-cd cracks zijn er voor bijna elk beetje modern spel.

haha ik heb het niet over een crack maar over het branden van die spellen er zit ook een code in netzoals films die kan je ook niet zomaar overbranden en daar heb je ook een programma voor.

Greetz Robin:thumb:

Hoe bedoel je 'er zit een code in'? Als je gewoon één van de twee programma's gebruikt die virtuosa zei, dan kun je de beveiliging omzeilen. Als je dan het spel niet kunt opstarten kun je een no-cd crack gebruiken om het spel wel op te laten starten.

haha ik heb het niet over een crack maar over het branden van die spellen er zit ook een code in netzoals films die kan je ook niet zomaar overbranden en daar heb je ook een programma voor.

ik heb je al antwoord gegeven doe er mee wat je wil

Greets

je kunt wel een kopie maken van een beveiligd spel met nero alleen dan niet via cdkopie maar je moet gewoon een dataschijf maken en dan alles van het origineel slepen naar de linkerkant in je nero scherm en dan branden dan zou hij het moeten doen, zo heb ik het meerdere malen gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan