Spellen shockvrij spelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat gaat niet lukken.

1024x768 met alle opties op het hoogst gaat wel lukken. Verder hangt het van de rest van je systeem af. Wat heb je dus?

Het hangt van het spel af. Daarnaast is de rest van je pc ook niet echt supersnel meer ofzo, dus deze zal de maximale prestaties van XFX 6800 wat gaan tegenhouden. Deze kaart is wel sneller dan de 1e kaart die je op het oog had.

Review over de XFX 6800:
http://www.guru3d.com/article/content/286/1/

maar die eerste kaart heeft meer mbs waar moet ik voor gaan kiezen?

maar die eerste kaart heeft meer mbs waar moet ik voor gaan kiezen?

Dat betekend niet dat die kaart dan meteen sneller is. De techniek van de XFX 6800 is gewoon sneller dan die 1e kaart.

dus kan ik eigenlijk volgens jou beter voor die 6800 gt gaan of niet ? want aan mij is gewoon de vraag op welke van die kaarten ik die spellen shockvrij zou kunnen spelen op zn allerhoogste graphics.

dus kan ik eigenlijk volgens jou beter voor die 6800 gt gaan of niet ? want aan mij is gewoon de vraag op welke van die kaarten ik die spellen shockvrij zou kunnen spelen op zn allerhoogste graphics.

Yep. Et trouwens een XT, geen GT. ;)

Prima kaartje. :thumb:

jah mijn fout maar heb ike er wat aan als ik die video kaart naar de kloksnelheid 1200 MHZ opvoer wanr dat heb ik gedaan al op me andere pc en de chip snelheid is nu 476 MHZ van die geforce 6800 Extreme.

Dus ik kan volgens jou beter nog een keer deze kaart kopen 6800 i.p.v. die andere twee videokaarten met meer geheugen ?

maar maakt t niet uit dan die ene heeft 512 mb of zegt dat niet veel zijn dat betere graphics dan deze 6800 gt ik bedoel of die andere twee videokaarten betere graphics geven dan deze ?

Alleen met de duurste videokaarten is meer geheugen beter, aangezien de snelheid van dit soort geheugen veel sneller is dan de goedkopere videokaarten.

De 6800XT voldoet prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan