Spellen vallen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Als de software niet wil helpen.

Geplaatst door crash

Kijk eens of je ff van iemand een videokaart kan lenen.
Je kan mischien jou videokaart ff op iemand z'n pc uittesten?

PS had je een tijd geleden ook al niet zo'n vaag probleem?
Of heb ik dit mis.

klopt idd, ben naar een pc-winkel geweest, die hebben um nagekeken en grafische tests gedaan maar konden niets vinden. Ze hebben wel de IDE-drivers en BIOS vernieuwd geloof ik.

Geplaatst door BalkTheScrew77
(oude) drivers opnieuw installeren helpt niet

Ik heb gisteren de kast opengemaakt, videokaartventilator en moederbordventilator draaiden
maar pc viel weer uit

Eindelijk iemand met hetzelfde probleem :) Valt ie bij jou ook in windows uit? Ik hoop trouweens dat je het niet erg vind dat ik een beetje meelift op jou topic. Ik denk dat we allebei wat hebben aan tips omdat het tot nu toe om hetzelfde lijkt te gaan.

Laatst bewerkt:
k heb windows xp home

Er zat in home toch ook 1 of andere bug dat ie uitviel als het een beetje te heet werd?

Er zijn er meer hoor die dit hebben :(

Ik ben ook op zoek naar de oplossing. Bijna alles is al uitgesloten (getest / vervangen). Ik ga vandaag mijn harde schijf vervangen aangezien het diagnostische programmaatje van maxtor zegt dat ie dood aan het gaan is.

Volgens mij was het een voeding probleem (die heb ik nu vervangen). Het lijkt nu wel beter nl, maar volgens mij heeft die voeding mijn hd gemolt (hoop ik). Ik ben dus benieuwd of ik met een nieuwe installatie van xp op een nieuwe hd alles het nu wel gaat doen.

<edit>Oops beetje oud topic. Hoe hebben jullie het opgelost?</edit>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan