Spellen vallen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

overv161

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Hallo:(

Ik heb net m'n computer opnieuw geinstalleerd, omdat hij helemaal kapot was door virussen. Ik heb nu overigens een goede virusscanner en Kerio firewall geinstalleerd. Die stonden er overigens wel al op, alleen... nou ja, laat maar:p

Alles werkt enzo, heb internet, geluid werkt, maar volgensmij heeft de grafische kaart een probleem, want als ik hier in Firefox naar beneden scroll dan gaat dat met naar mijn idee een FPS van 2 ofzo :shocked:

Ik kan ook geen spellen opstarten. Bij spellen zoals GTA San Andreas, Battlefield 2 enz gebeurt het volgende:
1. Ik start het spel op
2. Na +/- 5 seconden valt het spel uit.

Ik heb gekeken in de processenlijst, het proces verdwijnt gewoon. Ik heb een processor van 2 Ghz, ja ik weet dat het niet veel is, maar voor de herinstallatie kon ik al die games gewoon op High spelen. Moet ik misschien de grafische kaart driver updaten?:confused:

[EDIT] Ik zie nu opeens dat mijn Video kaart helemaal niet geinstalleerd is :shocked: Daarom werkt de boel dus voor geen meter. Alleen is mijn vraag nu: Hoe krijg ik die video kaart aan de praat? En waar kan ik zien wat voor video kaart het is, want ik heb namelijk geen idee

[EDIT 2] Ik zie nu dat het een ASUS RADEON A9600XT is...

[EDIT 3] Het is me gelukt om de driver te installeren... Sorry voor het maken van dit topic...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan