Spellen voor Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rellone

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Ik heb een nieuwe computer gekocht met Vista. Maar ik weet niet of daar ook spellen op kunnen die nog gemaakt zijn voor xp enz. Want op nog veel game staat er dat de eisen ME, 2000 of XP is, maar dan weet ik niet of ze ook op Vista kunnen.

Spellen als: CoD 2, GTA SA, Halo, Rise of Nation enz...
Weet iemand daar meer van? Alvast bedankt. :thumb:

Hoi !

@mrmusic: prima lijst !

@T.S.: Voor veel oudere spellen heeft de spellen-fabrikant een patch voor Vista beschikbaar.

Greetz,

Harry.

Ok, erg bedankt allebij. Met die lijst kom ik al erg ver, maar zou zit dat met die patch..?
Hoe kom ik daar aan, want ik zie dat ik voor Halo: Combat Evolved ook een patch nodig heb of iets dergelijks, maar daar weet ik niks van, meestal instaleer ik een game en speel gewoon het spel, nooit met patch gewerkt. :)

Laatst bewerkt:
Hoi !

Voor een patch moet je op de site van de spellen-fabrikant zijn; de link staat meestal wel op de doos, anders: "just google, of vraag het hier even.

Greetz,

harry.

ik doe bij meeste spellen altijd eigenschappen --->> comptabiliteit(ofzo:P) ----> als administrator afspelen en afspelen in WINDOWS XP SP2..

Alvast bedankt. Ik kon er hopenlijk nuwel uit, zoniet dan zullen jullie dat wel horen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan