spellen willen wel filmpjes niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
370
als ik op mijn pc een filmpje bekijk of een spelletje op internet speel dan gaat het heeeel traag en als ik een spel speel zoals halo dan gaat die soms wel traag als er veel tegelijk beweegt maar daar heb ik niet echt problemen mee maar de filmpjes nemen denkik minder ruimte in dan halo

ik dacht dat het aan de processor lag maar ik weet het niet zeker daarom vraag ik het
hopelijk weet iemand het antwoord
 
mischien is je internet traag (als je wireless hebt niet stabiel genoeg)?

download eens "TuneUp Utilities 2006" en doe diskcleaner (beter dan schrijfopruimen van windows)
gooi je internet catch eens leeg.

kijk als een firewall je internet streaming/gamen blockt/vertraagt.

kijk eens als je computer stoff vrij is inverband met over verhitting (op je pc kast en maar de boel eens schoon)

ps zorg dat je latex handschoenen aan hebt zodat je niet perongeluk de boel door brand met staties elektrischetijd.

mischien helpt dit je mischien niet.

als het heeft geholpen en de probleem is opgelost select dan AUB vraag opgelost ondering links van je post :thumb:
 
nou het is nog niet opgelost mijn internet is niet traag want we hebben nog een pc en daar gaat alles wel snel de firewall uitschakelen heeft ook geen zin gehad stofvrij is die wel van binnen ik heb er laatst nog een extra hardeschijf in gezet en heb ik gelijk alle stof eruit gehaald dat was heel wat en dat ding ziet er als nieuw uit:p
misschien weet je wat anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan