Spellen zo klein mogelijk inpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik download al sinds enige tijd XBOX360 Games en ik sla ze allemaal op op mijn externe Harde Schijf van 500 GB, maar nu vreet dat enorm veel schijfruimte.. 8GB per spel.. nu is mijn vraag, hoe kan ik die spellen zo klein mogelijk inpakken, zonder dat er problemen of fouten gaan ontstaan? Zodat ik meer schijfruimte overhoud en zo dus meer spellen op mijn ext. hd op kan slaan?
 
Loony, branden op een DVD is iets anders dan inpakken.

MaikelD,
Wat voor bestandsformaat hebben ze nu? Je zou kunnen zippen/rarren met gewone inpakprogramma's.
WinRar bijvoorbeeld kan je downloaden op www.rarlab.com
 
Reactie

Beste KillerMenace..

De spellen hebben nu 2 bestandjes, namelijk een image.dvd bestand en een image.iso bestand.. En die zijn dus in totaal bijna zo'n 8 GB groot en die wil ik eigenlijk zo klein mogelijk ingepakt hebben..

Groetjes Maikel
 
Reactie #2

XBOX360 Games hebben altijd 2 files, je kunt het vergelijken met bijv. een BIN/CUE bestand... ook images met 2 bestanden... bij het branden moet ik namelijk altijd de image.dvd file kiezen en dan gaat hij automatisch de image.iso schrijven.. Hoop dat dit een beetje duidelijk maakt hoe het in elkaar zit?
 
Zoals Lange Pier schrijft, zippen met 7-zip of een ander compressie programma ( Winrar / Winzip )
Maar grote spellen blijven altijd veel ruimte innemen op een HD gecomprimeerd of niet.

Daarom zoals ik eerder schreef: Branden op een DVD en daarna verwijderen van de HD geeft ruimte.
 
je kan natuurlijk ook de spellen kopen ipv te downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan