spellen (*****)

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo zoals je zult lezen heb ik weer een probleem met wat spellen. Ik heb nu het probleem dat als ik de demo van operation flashpoint wil doen, dat gamespy het spel niet ziet in 'my games,' terwijl je juist de demo via gamespy moet spelen.
Weet iemand hoe ik hem toch in 'my games' krijg.

alsvast bedankt.

Voor de duidelijkheid, Greetz KwarK :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker duidelijk deze vraag :thumb:

Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt, misschien eens rustig en zonder scheldwoorden uitleggen?

Als je dan gelijk wat meer punten en hoofdletters gebruikt, dan heb je nog meer kans dat er iemand is die je probleem begrijpt

iets met "gamespy" bedoelt ie???

Toevoegen van spellen in gamespy zal ie wel weten neem ik aan. Voor de zekerheid: Aanmelden bij Gamespy. Klik bovenaan op Gamespy en kies voor "Scan for games".

jullie.

Neej jullie zijn lekker slim nou heeft er 1 wat gezegd dan hoeft er toch geen 2de wat comentaar te leveren.

Maargoed.Ik kan het spel GlobalOperation niet vinden in 'My games' en 'My games' zit in gamespy en staat om precies te zijn links van het programma. En is dit beter uitgelegd.
En het spel Global Operation )demo' kan alleen via gamespy worden gespeeld.

ps± alleen reakties van mensen die het WEL weten.

Re: jullie.

Geplaatst door game-master
Neej jullie zijn lekker slim nou heeft er 1 wat gezegd dan hoeft er toch geen 2de wat comentaar te leveren.

Maargoed.Ik kan het spel GlobalOperation niet vinden in 'My games' en 'My games' zit in gamespy en staat om precies te zijn links van het programma. En is dit beter uitgelegd.
En het spel Global Operation )demo' kan alleen via gamespy worden gespeeld.

ps± alleen reakties van mensen die het WEL weten.

Als jij gewoon direct duidelijk bent hoeft men niet te raden waar de vraag over gaat.

Voortaan dus even checken voor je op verzenden drukt.

het was eerst nog Operation Flashpoint

Maar waarom gebruik je nog Gamespy?
The All-seeing Eye is toch veeeel beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan