spelletje op www.spele.nl niet te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Hallo,
Op www.spele.nl (spelen zonder n) kan men vele spelletjes online spelen. Nu heb ik een laptop met Windows 7 die draadloos werkt en wat ik ook probeer genoemde spelletjes zijn niet te openen.
De website kan ik wel openen, betreffende spellejes wel selecteren en ook geeft de
voortgangsbalk aan dat spelletje geladen wordt alleen bij 100% geladen geen spelletje maar een wit veld.
Ook de voorlopende reclame is wel aanwezig.
Ik heb al veel dingen geprobeerd zoals Norton antiviris en firewall uitschakelen, verschillende windows instellingen zoals beveiligingen geprobeerd, ook de laptop rechtstreeks via een kabeltje aan de router verbonden maar niets helpt.

Ik heb ook een desktop computer ook met Windows7 en daar werkt e.e.a. feilloos op.

Wie kan me helpen ??

spelletje op www.spele.nl niet te openen

Bedoel je Adobe FlashPlayer ?

Ik gebruikte IE 8, en heb nu IE9, maar op geen van beide browser uitvoering wou het niet.

Hindrik

Ok, Ja Internet explorer 9 is goed! Maar als je spelletje wilt spelen zie je dan zwart beeld??

Kun je messchien een printscreen sturen??:o
Dan kunnen we je nog beter helpen.

Bijgaand twee bijlagen, de eerste is bezig het spelletje te laden, en bij de tweede is deze klaar en zie je een wit beeld !!

Hindrik

Bijlagen

• ScreenShot003.jpg
    ScreenShot003.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 195
  • ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 195
Spelletje op www.spele.nl niet te openen

Probleem is nog NIET opgelost !!

Wie kan mij helpen ??

Hindrik

spelletjes op www.spele.nl niet te openen

Had ik al gedaan !!!

??? KPN !, maar ik begrijp niet wat die er mee te maken hebben, aangezien ik deze spelletjes wel op mijn desktop PC kan openen, en deze PC werkt met dezefde
provider. Alleen op mijn laptop werkt het niet.
De laptop staat draadloos in verbinding met de Experiabox van KPN. Terwijl de desktop PC ook via dezefde experiabox werkt, maar dan via Homeplug's (via lichtnet).

Hallo everybody,

Het probleem is inmiddels opgelost, oorzaak....?? Ik vermoed een update van Flashplayer, in ieder geval geen hulp meer nodig.
Nog bedankt voor de reakties.

Hindrik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan