Spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Ik heb samen met een vriend van mij een spelletje gemaakt met game maker, dus eigenlijk niet echt geprogrammeerd. maar het is wel leuk om te spelen.:p

klikje

Reacties kun je hier achterlaten
Klikje
 
Laatst bewerkt:
___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 6
of Collision Event with object object2
for object object5:

Moving to next room after the last room.

Krijch ik na level 2.
 
Ja weet ik, maar is toch het einde van het spel dus dat maakt niet zo veel uit :p
 
op de eerste heb ik een aantal aanmerkinge:

1. als je tegen een muur aan botst spting je terug naar het startpunt maar stopt je niet met bewegen, oftwel: als je naar beneden gaat blijf je tegen dat stukje muur aanbotsen.

2. als je 1 keer tegen de muur aankomt verlies je gelijk al je punten ik raad je aan om, als je zo streng wil zijn, in het 1e lvl wat langzamer te bewegen.

3. als je tegen het grijze aangaat (neem aand at dat steen is oid?) dan ben je game over en sluit het spel gelijk. ik zou eht laten restarten.

4. foutmelding is ook erg slordig en wel te verhelpen maar ik neem aan dat je nu klaar bent met je spelletje? of wil je het verder gaan uitwerken?

MvG
tiran818

PS: hoop dat t niet al te zeurderig overkomt
 
1. als je tegen een muur aan botst spting je terug naar het startpunt maar stopt je niet met bewegen, oftwel: als je naar beneden gaat blijf je tegen dat stukje muur aanbotsen.

Dat is idd een probleem, maar dat kan misschien opgelost worden

2. als je 1 keer tegen de muur aankomt verlies je gelijk al je punten ik raad je aan om, als je zo streng wil zijn, in het 1e lvl wat langzamer te bewegen.

misschien ook een optie, maar dan zou je het hele level ongeveer moeten herschrijven

3. als je tegen het grijze aangaat (neem aand at dat steen is oid?) dan ben je game over en sluit het spel gelijk. ik zou eht laten restarten.

dat is en kleine aanpassing en kan makkelijk gedaan worden;)

4. foutmelding is ook erg slordig en wel te verhelpen maar ik neem aan dat je nu klaar bent met je spelletje? of wil je het verder gaan uitwerken?

is in de nieuwste versie al verholpen, maar die staat volgens mij nog niet online, of op de andere server:p


PS: hoop dat t niet al te zeurderig overkomt
eigenlijk toch bedankt voor je opmerkingen, hier wordt het spel beter van:thumb:
 
dus je gaat er nog me everder? :)
mooizo :thumb:



2. als je 1 keer tegen de muur aankomt verlies je gelijk al je punten ik raad je aan om, als je zo streng wil zijn, in het 1e lvl wat langzamer te bewegen.
misschien ook een optie, maar dan zou je het hele level ongeveer moeten herschrijven

heb jij de events van bewegen e.d. niet in je mannetje staan dan?
dan zou je hem kunnen kopiëren en dan de kopie aanpassen met lagere snelheden en die in het lvl zetten.
punten kwijt neem ik ook aan dat die event of in het mannetje of in het muur-object zitten?
is dan ook niet zoveel werk.

ik heb btw zelf ook wel een spelletje gemaakt met game-maker :)
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=416084
stelt niet bijzonder veel voor maar wel grappig geworden :)
 
ik weetniet of ik er verder aan werk, misschien, maar mijn vriend werkt er wel nog aan :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan