Spelletjes laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Wanneer we een spelletje van internet willen spelen duurt het laden hiervan erg lang,wat kan daarvan de reden zijn?
 
Dat kan diverse oorzaken hebben, maar geef eerst meer info over je PC en soort verbinding en welke Windows versie je gebruikt.
 
Geplaatst door Will-Well
Hoe bedoel je ?

Ik probeer een rapport te versturen, maar op de een of andere manier lukt dit niet.
Ik plak het rapport in dit bericht, en wanneer ik dit dan verstuur krijg ik een bericht dat het versturen daarvan te lang duurt oid
 
Geplaatst door B.Veuger


Ik probeer een rapport te versturen, maar op de een of andere manier lukt dit niet.
Ik plak het rapport in dit bericht, en wanneer ik dit dan verstuur krijg ik een bericht dat het versturen daarvan te lang duurt oid



Computer:
Operating System Microsoft Windows 98
Computer Name B. VEUGER
User Name Be Veuger

Motherboard:
CPU Type AMD Duron, 800 MHz (4 x 200)
Motherboard Name Chaintech 7AJA (1 ISA, 5 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 3 DIMM, Audio)
Motherboard Chipset VIA VT8363 Apollo KT133
System Memory 192 MB (SDRAM)
BIOS Type Award Modular (01/02/01)
Communication Port Communicatiepoort (COM1)
Communication Port Communicatiepoort (COM2)
Communication Port Printerpoort (LPT1)
 
En wat voor een internet verbinding heb je (modem/LAN)
 
Je Pc is niet de snelste maar dat moet lukken met een kabel verbinding. Het enige wat volgens mij misschien verbetering kan geven is Windows XP.
 
Geplaatst door B.Veuger


via de kabel


Even wat aanvullende info over het probleem, het spel laad eerst wel een gedeelte, maar dan is het net of de modem er een poosje mee stopt (ik zie dan geen lampjes meer oplichten op het modem) een paar minuten later loopt het laden dan wel weer door.
 
Het heeft ook te maken met je download snelheid (dus het soort abonnement). Ik heb ook niets gelezen over je videokaart.

Ikzelf werk met een Pent. III 500 Mhz. 256 MB en Geforce 4 /64 Mb. gaat als een speer op de kabel met 1024 kbs (120 kbs).
 
Geplaatst door Will-Well
Het heeft ook te maken met je download snelheid (dus het soort abonnement). Ik heb ook niets gelezen over je videokaart.

Ikzelf werk met een Pent. III 500 Mhz. 256 MB en Geforce 4 /64 Mb. gaat als een speer op de kabel met 1024 kbs (120 kbs).

Display:
Video Adapter NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro
3D Accelerator nVIDIA RIVA TNT2 M64
Monitor Plug en Play-monitor [NoDB]
 
Geplaatst door Will-Well
Het heeft ook te maken met je download snelheid (dus het soort abonnement). Ik heb ook niets gelezen over je videokaart.


de kabelaansluiting waar b.veuger over praat is van alwaysaccess voorheen rendo.dekooi downloadsnelheid
bij speedtest is ongeveer 6 a7 Kb
 
Het is nu dus duidelijk dat het aan de downlaod snelheid ligt want 6 a 7 is heel traag. Een telefoon verbinding is nog sneller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan