Spelletjes sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

J J V B

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Hallo,
Op sites zoals spele.nl en al die sites kan ik wel gewoon het spelletje starten en ook spelletjes spelen waarbij je aleen je muis moet gebruiken, maar als ik op de toetsen van het toetsenbord klik reageren de spelletjes er totaal niet op, maar waar je het toetsenbord voor nodig bent, die spelletjes kan je gewoon starten en beginnen maar er gebeurd niks. maar gewoon op bijvoorbeeld hotmail ofzo doet het toetsenbord het wel.

grtz jurjan

Laatst bewerkt:
Hallo,
Op sites zoals spele.nl en al die sites kan ik wel gewoon het spelletje starten en ook spelletjes spelen waarbij je aleen je muis moet gebruiken, maar als ik op de toetsen van het toetsenbord klik reageren de spelletjes er totaal niet op, maar waar je het toetsenbord voor nodig bent, die spelletjes kan je gewoon starten en beginnen maar er gebeurd niks. maar gewoon op bijvoorbeeld hotmail ofzo doet het toetsenbord het wel.

grtz jurjan

klik je wel eerst op het spelletje voordat je de toetsenbord gebruikt?
je moet de invoerapparaten al op flash richten door erop te klikken. Anders blijft de toetsendbord nog steeds op windows actief.

klik je wel eerst op het spelletje voordat je de toetsenbord gebruikt?
je moet de invoerapparaten al op flash richten door erop te klikken. Anders blijft de toetsendbord nog steeds op windows actief.

Even verduidelijkt, klik met je muis in het spelletje, meestal kan je dan je toetsenbord wel gebruiken?!

Ohja, het is niet om reclame te maken maar dit doe ik altijd op school: Klik hier voor de beste games ooit!

Ja ik klik er wel gewoon op maar het werkt niet... mischien ligt het aan een van de besturings systemen ervan ofzo?

Haha wonder boven wonder deed ik gewoon internet geschiedenis verwijderen en dan kan je ook selecteren dat je bestanden door invoegtoepasingen verwijdert, nu kan ik het gewoon weer spelen, in ieder geval bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan