Vergeet die code uit mijn eerste antwoord maar, want die heb je niet nodig. Was slechts een voorbeeld.
De code die jij nodig hebt wordt bij het spelletje geleverd.
Aan de hand van het spelletje Gyroball zal ik het uitleggen.
Wanneer je dit spelletje uitpakt heb je vier bestanden:
- gyroball.html
- gyroball.swf
- gyroballmedicon.gif
- gyroballsmallicon.gif
Een van die twee .gif plaatjes kun je als link naar het spelletje gebruiken. Bijvoorbeeld op de plaats waar nu die puntjes staan.
Wanneer je het html-bestand opent in kladblok, zie je dit:
<!-- INSTRUCTIONS -->
<!-- ============================================================== -->
<!-- 1. Place the game file in the same directory as your HTML file -->
<!-- 2. Copy ALL this code into the BODY tag of your HTML page -->
<!-- 3. Done! For more free games visit
www.miniclip.com -->
<!-- ============================================================== -->
<object classid="clsid
27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="550" height="412">
<param name="movie" value="gyroball.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed src="gyroball.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="550" height="412"></embed>
</object>
Je hebt alleen het gedeelte tussen <object classid etc en </object> nodig.
Plak dit in de body van de html-pagina waarop het spelletje moet komen.
Tenslotte heb je het bestand gyroball.swf.
Dat is het spelletje dat met behulp van bovenstaande code op de pagina komt. Dat bestand moet in DEZELFDE map zitten als het html bestand.
Het feit dat ik op de door jou genoemde pagina daar een wit vlak zie, betekent dat het .swf bestand niet in dezelfde map zit. En dan kan-ie het niet vinden.
Guus.