Spelletjes voor Pentium 166mhz

• Onderwerp starter Onderwerp starter EvH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvH

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een reeks leuke spelletjes die goed draaien op een P-I 166mhz.
Voor de gamers, dus even terug in de oude doos grabbelen.
Ik heb namelijk pas die 166 van de hand gedaan voor iemand van 8 jaar oud en daar wil ik wat spelletjes voor branden.
Maar omdat ik zelf nooit geintereseerd ben geweest is games weet ik dat niet goed.

Ik hoop dat jullie dat wel weten...

Groeten van Eddie.

Ik heb zelf ooit een P 1 166 MMX gehad. Ik kon daar nog net Red Alert 2 op spelen. Je kan zo'n beetje spelletejs tot 1998 of 1999 redelijk goed op deze pc spelen. Je zal toch een genre aan moeten geven wil iemand echt concreet willen worden.

Geplaatst door Wim1960
Ik heb zelf ooit een P 1 166 MMX gehad. Ik kon daar nog net Red Alert 2 op spelen. Je kan zo'n beetje spelletejs tot 1998 of 1999 redelijk goed op deze pc spelen. Je zal toch een genre aan moeten geven wil iemand echt concreet willen worden.

Ik neem aan dat een jongen van 8 nog niet echt weet hoe een spel als Red Alert in zijn werk gaat.

Dat zou ik niet te hard roepen. Vanaf een jaar of negen kunnen ze heel ver komen. Het was meer om aan te geven wat de pc ongeveer aan zou kunnen.

Race spelltjes liggen meer voor de hand. Roller Coaster (de eertse versie) kan ook heel goed zijn.

Geplaatst door Muurhond
Ik neem aan dat een jongen van 8 nog niet echt weet hoe een spel als Red Alert in zijn werk gaat.
M'n buurjongen van net 9 jaar is gek op Red alert 2+ yuri's revenge, die hij van mij te leen heeft.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan