Spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

REAH

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
29
Wie kan mij helpen, ik heb sinds vorige week zaterdag Xp laten geinstalleerd, ( ik heb een intel pentium III,1.00
ghz, 250 mb ram geheugen)
nu had die man mij gegarandeerd dat ik al mijn spellen ( atlantisch, egyte,enz) allemaal kan spelen op Xp, dus ik vanmiddag aan de gang en wat gebeurd er ik kan dus niets spelen, heb nog een ander spel geprobeert maar ook die doet het niet, ik heb ook het spel in gecompatibiliteitsmodus veranderd maar ook dat help niet het ene spel doet helemaal niets en het andere Atlantisch daar krijg ik heel raar beeld mee dus die laat wel iets zien maar het is niet te zien zeg maar.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb zoveel spellen in de tijd gekocht (waren allemaal rond de 100
gld) dus ik zou het jammer vinden dat ik ze dus nu niet meer zou kunnen spelen.
Vriendelijk groetjes,
 
Wat werkt precies niet? Welke melding krijg je? En wat voor videokaart heb je?
 
spelletje

bedankt voor je snelle reactie, ik krijg bij dat ene spel een error loading w95inf32 dll.
en bij atlantisch krijg ik zeg maar wel beeld maar heel veel beeldjes door elkaar dus hij wil wel maar werkt niet goed.
kwa videokrt waar kan ik dat vinden, welke ik heb.
 
Hoi REAH.
probeer eens op de site's van de spelletjes maker te kijken
of er een update / patch voor xp is.
of stel je resolutie / kleur (voor je begint) 640/480 256 kleur.
dit wil wel eens werken! suc6

geert
 
spelletje

hoi, geert

Ik heb dus gedaan wat jij gezegd heb, eerst heb ik de kleuren bij gesteld maar dat maakte niets uit, toen ben ik naar de site gegaan en daar een patch binnen gehaald en geinstalleerd maar ook dat mocht niet baten ik krijg nu inplaats dat hij aangeeft nederlandse tekst, russch volgens mij, maar het spel doet het nu dus helemaal niet meer.

Dus hopelijk heb jij/of een ander een andere oplossing voor mij??????

In iedergeval alvast bedankt, en jij ook Masera voor de moeite.
groetjes,
 
nieuwste videokaartdrivers?
directx 9.0?
 
Ja mij ook, bij xp vind ie wel automatisch drivers, maar die zijn neit altijd even goed! kijk is op www.nvidia.com

ligt nattuurlijk wel aan de videokaart die je hebt, wat voor eentje heb je?
 
spelletje

hoi hoi
Ik zie 2 keer staan Heb je een antwoord op de vragen van Masera? en die had ik wel gegeven, onder zijn naam heb ik gelijk een antwoord gegeven alleen weet ik niet wat voor een videokaart ik heb, weet niet precies waar ik moet zoeken, dus als jullie mij verder kunnen helpen graag.

bedankt alvast weer., groetjes,
 
Kijk even in apparaatbeheer bij beeldschermadapters.
 
ff gaan naar:
deze computer-eigenschappen-hardware-aparaatbeheer.
onder beeldschermadapters staat je kaart
 
ben ik weer

nou, ik heb dus gedaan wat je gezegd hebt, nieuwste detonator-drivers binnen gehaald en geinstalleerd bij het installeren gaf hij wel zoiets aan als dat het geen window logo heeft en dat je het beter niet kan installeren heb het toch gedaan nu als ik het spel opstart zie ik het voorblad maar zeg ik spelen doet hij mooi niets, wel krijg ik een melding met

Error write wave

Dus wat dat nou weer is.

HELPPPPPPPPPP
 
Toch een stapje verder... De fout die je nu krijgt heeft op het eerste gezicht met een geluidsbestand te maken. Wellicht heeft die patch toch het e.e.a. verziekt. Probeer eens één van je andere spellen die het niet deden. Ik vermoed namelijk dat je het spel waar je nu de foutmelding krijgt opnieuw moet installeren.
 
spelletje

Nou, sorry jongens ik had 43.45_win2kxp_international geinstalleerd is deze niet goed dan , heb inmiddels ook dat andere spel ingeinstalleerd maar ook die doet helemaal nog niets ik begrijp er niets van hoe kunnen ze in die winkel nou zeggen gegarandeerd dat je spellen het doen sorry hoor maar vanaf vrijdag heb ik zo veel problemen om dingen erop te zetten, dus jullie begrijpen het wel ik kan wel janken.

Maar harstikke bedankt voor jullie hulp en ik blij proberen wat jullie advieseren.

groetjes,
 
Een Bios update is misschien aan te raden. Je moet dan wel zeker weten wat voor Bios of moederbord je hebt.

Dit kan je achterhalen met Sisoft Sandra en is hier te downloaden: http://www.zdnet.de/downloads/programs/0/w/de000W_is-wc.html

Als je er vervolgens achter bent wat je moederbord fabrikant is, moet je naar de site van die fabrikant gaan, de laatste bios-versie downloaden.

Vervolgens een MSDOS-opstartdiskette maken en de bios-versie erop zetten. Dan je computer opnieuw opstarten met die floppy erin en klaar is REAH.

Als je niet zoveel ervaring hebt, is het verstandig om aan een vriend/kennis te vragen of hij/zij je hier mee wilt helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan