spelling in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
waar kan je de spellingscontrole vinden in hotmail??? Als ik in help op spelling klik krijg ik page not found.....
grt
egkok
 
Doe niet moeilijk en selecteer gewoon het bericht en kopieer het gewoon naar word. Die gooit er dan een spellingcontroler over en klaar is kees
 
Klaar is kees ??? Ik vraag waar de spellingscorrector in hotmail zit die is er wel maar kan hem niet activeren. En plakken in word is natuurlijk nix grt egkok
 
Doe niet moeilijk en selecteer gewoon het bericht en kopieer het gewoon naar word. Die gooit er dan een spellingcontroler over en klaar is kees



Ik plak ook naar word en laat spelling controle erover heen gaan, maar jij begrijpt niet dat niet iedereen word heeft en begrijpt ook niet dat niet iedereen handig is met de computer. Ook ik zoek naar spellingcontrole in hotmail, zuiver voor t gemak.
 
Gebruik een browser met spellingscontrole zou ik zeggen. Dan is je probleem niet alleen voor hotmail opgelost maar ook voor iedere andere site waar je iets schrijft, dit forum bijvoorbeeld. Opera heeft ingebouwde spellingscontrole, bij Firefox moet je geloof ik eerst een extensie installeren.
 
Gebruik een browser met spellingscontrole zou ik zeggen. Dan is je probleem niet alleen voor hotmail opgelost maar ook voor iedere andere site waar je iets schrijft, dit forum bijvoorbeeld. Opera heeft ingebouwde spellingscontrole, bij Firefox moet je geloof ik eerst een extensie installeren.

Thanks:thumb: ik sla em eerst ff op in mn favorieten, ben gewend met wat ik nu heb:p, maar ik ga er een x toch naar kijken, maar er moet er toch eentje zijn in hotmail, volgens mij in het verleden wel. Nu gebruik ik hotmail erg weinig en gmail vind ik beter en daar zit ook gewoon een spellingcontrole. Zit me wel gebakken, zit toch nooit op hotmail, maar voor andere misschien wel handig als er een duidelijk antwoord zou zijn.
 
Sneltoetsen
Met sneltoetsen kunt u tijd besparen in Windows Live Hotmail.

Taak Druk op
Een bericht verwijderen Verwijderen
Een nieuw bericht maken Ctrl+N
Een bericht verzenden Ctrl+Enter
Een bericht openen Ctrl+Shift+O
Een bericht afdrukken Ctrl+Shift+P
Een bericht beantwoorden Ctrl+R
Allen beantwoorden op een bericht Ctrl+Shift+R
Een bericht doorsturen Ctrl+Shift+F
Een berichtconcept opslaan Ctrl+S
Een bericht als ongewenst markeren Ctrl+Shift+J
Een bericht als gelezen markeren Ctrl+Q
Een bericht als ongelezen markeren Ctrl+U
Naar een map verplaatsen Ctrl+Shift+V
Het volgende bericht openen Ctrl+.
Het vorige bericht openen Ctrl+,
Een bericht sluiten Esc
Zoeken in uw e-mail /
Spelling controleren F7
Alles selecteren S en dan A
Selectie opheffen S en dan N
Naar Postvak IN F en dan I
Ga naar de map Concepten F en dan D
Ga naar de map Verzonden F en dan S

Als u beter bekend bent met de sneltoetsen van Gmail of Yahoo!, kunt u deze ook gebruiken in Hotmail. Als een vakje leeg is, betekent dit dat er geen overeenkomstige sneltoets bestaat in Gmail of Yahoo!.

Taak Sneltoets van Gmail Sneltoets van Yahoo!
Een bericht verwijderen # verwijderen
Een nieuw bericht maken C N
Een bericht verzenden Alt+S
Een bericht openen O
Een bericht afdrukken P
Een bericht beantwoorden R R
Allen beantwoorden op een bericht A A
Een bericht doorsturen F F
Een berichtconcept opslaan Ctrl+S Ctrl+S
Een bericht als ongewenst markeren !
Een bericht als gelezen markeren Ctrl+I K
Een bericht als ongelezen markeren Shift+U Shift+K
Naar een map verplaatsen D
Het volgende bericht openen N Ctrl+.
Het vorige bericht openen P Ctrl+,
Een bericht sluiten U Esc
Zoeken in uw e-mailberichten / S
Spelling controleren F7
Alles selecteren * en dan A
Selectie opheffen * en dan N
Naar Postvak IN G en dan I M
Ga naar de map Concepten G en dan D
Ga naar de map Verzonden G en dan T
 
en in live messenger????

F7 werkt bij mij niet eens.... live messenger heeft het vast niet, nooit van gehoord tenminste, ook niet over nagedacht, maar in een e-mail programma hoort het er zeker wel in te zitten hoor, vind ik tenminste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan