Spellingchecker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Pelgrim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2004
Bij het opstellen van een nieuw e-mailbericht of bij beantwoording van mail, werkt mijns inziens de spellingchecker niet altijd optimaal.
Kwam voor dat bij simpele verschrijvingen, alles accoord werd bevonden en de spelling afgerond werd.
Heeft iemand die ervaring ook wel eens gehad? Ook bij het checken van één (verkeerd geschreven-) woord gaat de vlieger niet op (alles OK)?? Betr. Outlook-2003.

Naar mijns inziens werkt de spellingchecker wel goed. Er is natuurlijk wel een aantal onnauwkeurigheden in het grammaticale gedeelte maar bij mij gaat de vlieger bij simpele verschrijvingen wel op!

Reageren op forum a.u.b.
Vraag was of meer mensen wel eens problemen ervaarden met de spellingchecker van Outlook-2003.

Geef eens een voorbeeld van een simpele 'verschrijving'. Welkom op Helpmij trouwens:thumb:.

Voorbeeld verschrijving?: onmiddelijk, koook, begrijpenlijk enz..
In Outlook 2002 kon je één woord checken (hoe schrijf je dat ook alweer), dat is me tot nu met Outlook-2003 nog niet gelukt.
Bij een nieuw bericht werkt de spellingchecker wel goed, bij beantwoorden alleen het antwoord deel.
Zal wel wat onwennigheid zijn!

Dan zie ik het probleem niet echt eigenlijk:confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan